Nou er bestaat een kans dat Marieke Z. en ik ook meedoen. Ik heb namelijk wel zin in een potje volleybal!
+0
hannibal
doe maar, dat zou leuk zijn:)
Jongens, doen er van jullie ook nog wat mee?
Mariƫlle zou ook meedoen.
+0
Paula Lunenborg
Sorry, wij doen niet mee. Ik ga met de auto naar Groningen vanavond en die moet om 13u weer thuis zijn, dus helaas! Volgende week weer.
+0
Kapitein Luv
Weet nog niet of ik kan maar is er morgne volleybal en hoe laat?
+0
Henrique
Vanaf 4u bij de aclo (zaal 1 of 4, meestal 1). Leuk als je komt!
+0
Gerjan
ik ben per ongeluk in winsum terecht gekomen, dus ben er niet bij..
+0
roelofgunnink
Ik ben er wel bij
+0
Henrique
Het was leuk!!
Wanneer gaan we volgende week?
+0
Henrique
woensdag van 16-17?
+0
jaspermann
Ik doe mee.
+0
Paula Lunenborg
Ik heb woensdag van 9-17 practicum :( shit. Kunnen we niet vanaf nu ook op maandagavond gaan ofzo?
+0
JorienHeijs
Of dinsdagmiddag aan het eind voor bk? Dan kan ongeveer iedereen wel, toch? Ik kan woensdagmiddag ook nooit.
+0
Kapitein Luv
Vind dinsdagmiddag denk ik ook wel een goed idee als iemand die zaal om 4 uur kan reseveren?
+0
Henrique
Donderdag van half 8 tot half 9. Of vrijdag van 17-18.
Persoonlijke voorkeur gaat uit naar donderdag. Lijkt me een mooie tijd. Ga ik een mailtje over sturen als er genoeg animo is, kan nml niet via het internetreserveringssysteem. Hannieke wil je medegebruiker zijn?
+0
jaspermann
Dat klinkt als een mooi tijdstip, de donderdag dan.
+0
hannibal
die donderdag wil ik wel medegebruiker zijn ja hoor
laat maar weten als het gelukt is!
+0
smeerkees
Ooh leuk donderdag :D Zoals het er nu uitziet kan ik er weer eens bij zijn :)
+0
Henrique
en de rest? Paula, Froukje, Marielle, Alwin, Gerjan, Robert, Myrthe, Ron, Lodewijk, Gerdien, Leonie, enz...?
+0
Leonie.
Ik ben er ook bij!
+0
roelofgunnink
Henrique schreef: Donderdag van half 8 tot half 9. Of vrijdag van 17-18.
Persoonlijke voorkeur gaat uit naar donderdag. Lijkt me een mooie tijd. Ga ik een mailtje over sturen als er genoeg animo is, kan nml niet via het internetreserveringssysteem. Hannieke wil je medegebruiker zijn?
Als je met donderdag van half 8 tot half 9 7:30-8:30 bedoeld ben ik er niet bij. Als je met donderdag van van 19:30-20:30 bedoeld kan ik er wel bij zijn. Vrijdag gaat zelfs misschien ook wel lukken.
Nou er bestaat een kans dat Marieke Z. en ik ook meedoen. Ik heb namelijk wel zin in een potje volleybal!
doe maar, dat zou leuk zijn:)
Jongens, doen er van jullie ook nog wat mee?
Mariƫlle zou ook meedoen.
Sorry, wij doen niet mee. Ik ga met de auto naar Groningen vanavond en die moet om 13u weer thuis zijn, dus helaas! Volgende week weer.
Weet nog niet of ik kan maar is er morgne volleybal en hoe laat?
Vanaf 4u bij de aclo (zaal 1 of 4, meestal 1). Leuk als je komt!
ik ben per ongeluk in winsum terecht gekomen, dus ben er niet bij..
Ik ben er wel bij
Het was leuk!!
Wanneer gaan we volgende week?
woensdag van 16-17?
Ik doe mee.
Ik heb woensdag van 9-17 practicum :( shit. Kunnen we niet vanaf nu ook op maandagavond gaan ofzo?
Of dinsdagmiddag aan het eind voor bk? Dan kan ongeveer iedereen wel, toch? Ik kan woensdagmiddag ook nooit.
Vind dinsdagmiddag denk ik ook wel een goed idee als iemand die zaal om 4 uur kan reseveren?
Donderdag van half 8 tot half 9. Of vrijdag van 17-18.
Dat klinkt als een mooi tijdstip, de donderdag dan.
die donderdag wil ik wel medegebruiker zijn ja hoor
laat maar weten als het gelukt is!
Ooh leuk donderdag :D Zoals het er nu uitziet kan ik er weer eens bij zijn :)
en de rest? Paula, Froukje, Marielle, Alwin, Gerjan, Robert, Myrthe, Ron, Lodewijk, Gerdien, Leonie, enz...?
Ik ben er ook bij!
Als je met donderdag van half 8 tot half 9 7:30-8:30 bedoeld ben ik er niet bij. Als je met donderdag van van 19:30-20:30 bedoeld kan ik er wel bij zijn. Vrijdag gaat zelfs misschien ook wel lukken.