Ja, ik zag Milan laatst nog voorbijflitsen in een 'de volgende keeeeer, in GTST...' of was het nou bij zo'n oude aankondiging?

Maar wat maakt het uit wie de vader is, Laura weet toch hoe je dat kan veranderen in de computerbestanden van het ziekenhuis... :windows:

maar dat levert wel weer leuke scenes op! en dat moeten we net hebben!!

Charlie zwanger!! Zal ze een abortus gaan plegen of niet?

Nee, denk het niet hoor, vanavond vertelt ze 't aan Nick die natuurlijk heel blij met dat kindje is en op Charlie gaat inpraten dat ze dan weer samen moeten wonen, maar daar schrikt Charlie zo van dat ze toch besluit een abortus te gaan plegen, maar net als ze op het punt staat dat te gaan doen stormt lieve Sjors binnen met een spijkerpistool en eist dat ze het leven van het ongeboren kindje zal sparen en Charlie luistert naar haar, maar dan komt Nick eraan die net van het ziekenhuis komt en hij kidnapt haar met een taxi en sluit haar op in zijn huis...
Kortom: genoeg stof om weer uuuuuuuuuuren mee te vullen!! :lol:

En opeens staat Nina aan de deur bij Janine om Wilhelmina-pepermunt voor de VBOK te verkopen.

oioioi, dat kerstdinee komt nooit voor elkaar, te veel mensen die ruzie hebben....

Valerie tegen Bar: "Wat ben jij hypocriet zeg! Je denkt alleen maar aan Ludo!"

Wat zei charlie nou toen ze binnenkwam bij nick?

Hannah schreef: Wat zei charlie nou toen ze binnenkwam bij nick?

bar weinig......

Jasmine is vanaf nu het zeurwijf van gtst.......

Benjamin leeft! Ik zag em gister nog in Utrecht...springlevend! :D

Goede Tijden!!! 1 uur lang!!!

Het hoogtepunt vond ik toch dat Sjors Nick kwam vertellen dat ze hem vergeven heeft. Ze zet haar christenleventje weer op het goede spoor.
Janine wordt ook wel een beetje beinvloed want die vroeg Ludo mee naar Nina! Ze lacht iedereen dan wel uit die voor Ludo voelt, maar ze heeft er zelf ook nogsteeds een zwak voor...(wordt vervolgd)

Laura en Robbert...die komen weer bij elkaar

@ Minckie: En? Heb je zn handtekening???

Hoe is het nou? Kijkt er nog iemand? Het is echt vet cool hoor.
Charlie is zwanger en heeft tegen Nick gezegd dat ze een abortus heeft gepleegd en nu wil ze als haar buikje zichtbaar wordt met haar kindje naar Amerika vluchten zodat Nickyboy zich er niet mee kan bemoeien.
En volgensmij is er een nieuwe jongen in de serie. Als ik het goed heb verstaan heet ie Bing en hij komt dat wel uit de bak, hij heeft NIET Jef's portemonee gejat! Ik zag het in zn ogen!

Hannah schreef: hij heeft NIET Jef's portemonee gejat! Ik zag het in zn ogen!

ik zag het ook!!

Hannah schreef: Hoe is het nou? Kijkt er nog iemand? Het is echt vet cool hoor.

Nou, idd, het ligt een beetje op z'n gat hier... Terwijl onze enige echt Sjors toch nog in het nieuws was deze week. De arme ziel is ten prooi gevallen aan een kidnapper van haar eigen foto's... tssssss

idd, ik zag het op rtl boulevard!
O ja, en ik vind dat Janine en Ludo het maar weer eens moeten proberen samen, het wordt weer tijd!

Die Bing is een prima kereltje... Maar wat is die rug van Yasmin smerig zeg, yukyuk

Sabine schreef: O ja, en ik vind dat Janine en Ludo het maar weer eens moeten proberen samen, het wordt weer tijd!

JAAAA, ze bgint al weer te fantaseren over hem heb ik gezien.... Fatal atraction...

Jasmine en Stefano!!!

:valantines: Hulde aan het bruidspaar!!! :valantines:

de 'devolgendekeeringtst' buiten beschouwing gelaten...

Hannah schreef: Jasmine en Stefano!!! :valantines: Hulde aan het bruidspaar!!! :valantines: de 'devolgendekeeringtst' buiten beschouwing gelaten...

Ik denk dat het uiteindelijk toch niet doorgaat........