RayRayRay!!

EddyEddyEddy!

Hannah schreef: Ray en Dennis zijn echt te zielig voor woorden samen.

Ik vind mr Harmsen hat allerirritantst, nieuwe poll: vervelendste personage. Ik stem Harmsen

Ik vind Ray en Dennis dus ook helemaal niks! :evil:

sjeis, kan maar kijken tot 20.15, wie doet verslag?!

Ik schakel ook in op 4 en krijg direct deze superquote van Robbert voor de kiezen (tegen Valerie die aan het koken is):

Dat ziet er lekker uit, net als jij.

wat een held die harmsen

Horst Beckenbauer de gekste!

Tsja Valerie... dat wordt lastig he!

Als ik Valerie was, dan dumpte ik ze allebei! Ludo mag Barbara hebben en Robbert met zn netuitbedlook en wandelschoenen onder zn pak,dat kan je niet menen!!
Nog enkele minuutjes...

o o o bijna 8 uur!!

Sabine schreef: o o o bijna 8 uur!!

VERSLAAFDE!!!!

haha nou de aflevering viel een beetje tegen. Alleen dat Val en Robbert uit elkaar zijn vind ik wel een goede ontwikkeling!

ja maar nu moet val wel een relatie krijgen met ludo..........

En Robbert met Bar! En Ray met Laura en Eddy met Dennis.

Ik vond het ook wel een beetje onbeschoft zoals Jasmine tegen Stefano praatte over Morris en Manon. Die twee stonden op nog geen meter afstand te 'knuffelen'. Maar zou het nu weer fout gaan tussen Jasmine en Stefano? Want Stefano trok niet echt een gezicht dat het verhaal van Jasmine tegensprak. Ik hoop dat ie nu wel eerlijk is en gewoon opbiecht dat hij Jasmines salaris betaalt. Maar dat zal zij niet zo leuk vinden...
Hebben jullie ook al zo'n zin in oom Goferts Real American Christmas Party?
:rudolf: :santa: :santa2: :frosty:

aaaaaaah
charley heeft hoofdpijn, en ze heeft het zo warm en nu staat ze zuchtend in de keuken...

ze is natuurlijk zwanger!!!!!!!!

ho, het begint nu alweer. Hoe kort duren die reclames tegenwoordig?

Je had gelijk!!! Charlie zwanger!!!! Tragisch zeg

Van Milan, wedden?

Hahaha dat kan natuurlijk ook nog....mmm, komt Milan nog weer terug trouwens? Of is hij definitief uit de serie?