volgens mij mis ik niks :wink:

Jemig ik keek per ongeluk ook weer eens... Wat een briljant einde, hoe verzin je het??

die zal waarschijnlijk niet zo snel meer iemand verkrachten :lol:

Geweldig, een kroonluchter in z'n kruis! Hebben ze een nieuwe scriptschrijver ofzo, wat lachen zeg!

Wie, hoe wat????

Pieternel schreef: Wie, hoe wat????

Nick? in zn kruis? een kroonluchter? wahahaha... (btw al een half jaar niet meer gekeken ofzo)

Maar deed sjors dat ofzo?

Doe ff uitgebreid verslag, ik heb het gisteravond en vanochtend gemist (vanavond en morgenochtend waarschijnlijk ook...). Het was zeker een "nu al legendarische" aflevering zo te horen...

jaja...sjors was nick en charlie achternagereisd (ze gingen nl op huwelijksreis) ze hda het spijkerpistool van café de koning meegenomen en bedreigde nick er mee te zullen schieten als hij niet toegaf dat hij haar verkracht had, dus...schoot ze een keer in zijn voet, toen ging ze uitgebreid het verhaal doen wat er gebeurd was en gaf nickie eindelijk eindelijk toe. dus...charlie werd toen vet pisst uiteraard op nick, want hij had iedereen, haar ook dus!! bedrogen. (oh ja..ze waren in een soort van oude kerk ofzo met kroonluchters aan het plafond) charlie pakte toen het spijkerpistool van sjors, want ze wilde nickie doodschieten, maar sjors wilde dat niet, toen gebeurde er iets met een touw (heb een beetje gemist wat) maar in ieder geval pleurde toen die kroonluchter op nick zijn ballen :lol: best naar, denk ik!!

dus...legendarich of niet?

ok even hoe het met dat touw ging...

....Dan wil Charlie hem gaan schieten met het spijkerpistool, maar dat vindt Sjors toch niet zo'n goed idee en die geeft haar een beuk. Daardoor schiet Charlie met een spijker een touw waaraan zo'n hangende kandelaar hangt half door. Die slijt dan heel snel verder en dan dendert die kandelaar naar beneden, recht in het kruis van Nick die op de grond ligt

Eindelijk, hij heeft het toegegeven! of was het uit angst en een valse bekentenis?

Volgens mij kwam het echt uit z'n hart dit keer, je zag het in zijn ogen!

Wat een pijnlijk verhaal. (het wordt trouwens steeds ranziger om naar te kijken. Mensen die dingen in hun kruis krijgen, ballen kwijtraken, en ook nog eens mannen die mannen gaan zoenen.

Morris hartje Eddy!

baby

En dan die reclames van ONM steeds voor GTST, misschien wordt het wel steeds slechter en willen ze dat we maar naar ONM moeten gaan kijken..

Ik vind het steeds minder erg dat mijn TV is gejat.. :lol:

Volgens mij komt het omdat ONM niet meer zo goed loopt.... terwijl ze toch net de serie hebben vernieuwd....

Maar gelukkig is dit een gtsttopic en kunnen we trots zijn dat we eraan hebben bijgedragen dat de kijkcijfertjes van onze soap niet zo dramatisch zijn als de soap zelf zo af en toe. Ja, ik kijk altijd Goede Tijden en ik ben er trots op!

Maar nu wordt Ludo lekker de opvolger van Karel Kortenaar en dat vind Martine niet zo leuk, hahaha!! Maar die Valerie, die mag ik niet. Zit een beetje Robbert aan het lijntje te houden en ondertussen te flirten met Ludo, de vlam van haar zus, oioioi.
Maar Jasmine gaat er nu achter komen dat Stefano haar salaris betaalt. Dat gaat niet leuk worden... :(

Ray en Dennis zijn echt te zielig voor woorden samen.

Ik vind Ray dus veel leuker dan Dennis! Dennis sucks.

Pieternel schreef: Ik vind Ray dus veel leuker dan Dennis! Dennis sucks.

AMEN