Oioioi, wordt het dan toch nog ff weer spannend??? Charlie en Nick hebben het nu geloof ik echt goedgemaakt (waar een huwelijksreis al niet goed voor is...) maar ze zitten dus in Lissabon en Sjors ook!! Ik lette net ff niet heel goed op toen de camera inzoomde op Sjors's tas. Zat daar nu een geweer in of verbeelde ik me dat?
En ik baal van die Val(s)erie! zit een beetje haar zus Barbara te bedonderen. Nu wil ze Ludo ook al hebben! Eerst Jef voor een nachtje...en nu dit! Maar nu zit Barbara op Ludo te wachten en Robbert op Valerie...zielig hoor.
Hee hoe is het eigenlijk afgelopen met Nina? Ligt die nogsteeds in coma? en heeft ze al iets gezegd? Mooi ideetje om Ludo en Janine weer bij elkaar te brengen?! En leeft die oom Goofert nog? En trouwens: ik hoop dat het vanavond weer eens over Jasmine en Stefano gaat.
En verder wil ik nog even zeggen dat ik vind dat er wel eens een paar nieuwe acteurs/actrices in de serie mogen. Er zijn er al te veel vertrokken: Benjamin, Robin, Pascal, Milan, en zitten volgens het script Daantje en (wie ook alweer?) niet nogsteeds in het buitenland?
En wat is er ook alweer met Marcus gebeurd?
Ik zeg een nieuwe jongen erin!

Maar genoeg onbeantwoorde vragen om dit topic ff in leven te houden!!

[quote="Hannah"]Ik lette net ff niet heel goed op toen de camera inzoomde op Sjors's tas. Zat daar nu een geweer in of verbeelde ik me dat?
quote]

Ik zag het ook!
Maar Ryco dacht dat het een Bijbel was.....

Misschien zaten er wel en een bijbel en een pistool in haar tasje.. Sjors wordt een christenextremist en gaat voor eigen rechter spelen.... oei spannend

Oog om oog, tand om tand zeg ik dan.
Als ze nu ook maar aan het "andere wang toekeer-principe" blijft denken.....oioioi spannend!

Wat hadden we gisteren ook al weer bedacht allemaal?
Pieternel met bril lijkt op Sophia, Annerieke lijkt op Martine Hafkamp, Harry lijkt op Morris, Wim Kamphuis is Nick, enz. Kostelijk bijgepraat in ieder geval...

Die Sjors zeg... een spijkerpistool! Het begint wel een eng wijf te worden trouwens, voor haar hoef je niet meer te kijken... :cry:

Heb niet zoveel verstand van pistolen maar ik dacht dus dat het een vlammenwerper was... :twisted:

Ik denk dat het een strijkijzer was, zoals t een christenvrouw betaamt.

Kijk nu nog ff de hele aflevering in de maandagochtendherhaling. Lach me slap. Ludo, Ludo Sanders van de smaakpolitie!
Maar het was idd een spijkerpistool want Dennis is die kwijt in zn bar (en natuurlijk heeft Ray het weer gedaan, tuurlijk joh).
Maar nu is er een kijkersvraag:

Hoe heet de zoon van Ludo in GTST?
A Stefano
B Nick
C Milan

Stefano is er sowieso eentje, maar Nick toch ook??
Ik hoor net de geweldige tip dat degene die het niet is, de broer van Ludo is. Ik geloof dat ik iets gemist heb.

hmm, het was toch Nick. Leerzaam programma zeg.

Hannah schreef: Maar nu is er een kijkersvraag: Hoe heet de zoon van Ludo in GTST? A Stefano B Nick C Milan Stefano is er sowieso eentje, maar Nick toch ook?? Ik hoor net de geweldige tip dat degene die het niet is, de broer van Ludo is. Ik geloof dat ik iets gemist heb.

Volgens mij is Nick de zoon. Not Sure. Sjors met een spijkerpistool is net Arnold Zwarschenegger

Voor zover ik weet is stefano de broer van ludo en nick zijn zoon...

jaha.... stefano en ludo hebben idd dezelfde vader

maximilliaan ofzo heet ie, dubieus....

ARD schreef: maximilliaan ofzo heet ie, dubieus....

is dat niet de naam van de nieuwe monarch??

Aaaah, ik kan niet wachten tot vanavond! Zal Sjors Nick een spijker door de kop schieten?

Avee schreef: Aaaah, ik kan niet wachten tot vanavond! Zal Sjors Nick een spijker door de kop schieten?

Ik denk het niet, ze gaat twijfelen, zakt huilend in elkaar, en beland in een gesticht. (standaard)

daar heb ik geen zin in hoor! Van mij mag die nick er wel uit, alhoewel ik sjors de laatste tijd ook behoorlijk irritant vind.

nou inderdaad, ik vind alles een beetje irritant aan het worden zo langzamerhand, zo irritant zelfs dat ik niet eens zo vaak meer kijk, goed he?!

Liesje schreef: nou inderdaad, ik vind alles een beetje irritant aan het worden zo langzamerhand, zo irritant zelfs dat ik niet eens zo vaak meer kijk, goed he?!

afkicken??