Hee, ik heb gehoord dat Sjors zwanger is van Ray...

K%S aka Boter... 60B schreef: Hee, ik heb gehoord dat Sjors zwanger is van Ray...

sterker nog, Isabella is zwanger, uhh heeft al een kind zelfs (Amy), VAN HAAR VADER! Waar gaat dat heen?!

Neehee, die Amy is van ludo en isabella, maar isabella's vader houd zijn kleinkind uit de buurt van haar psychopatische moeder.

Ludo, bedankt voor je cadeautje :kuss: oeps, Jef... :oops:

haha...wat een grap Ludo en Bar aan het zoenen

ik vraag me trouwens af hoe die vader van Isabella nou aan dat kind van haar komt, beetje vaag allemaal

Haar vader was erbij toen isabella werd opgenomen in de kliniek en toen heeft hij haar kindje meegenomen. Aangezien isabella zich daar niks meer van kan herinneren omdat ze toen odner de medicijnen zat, hebben ze haar daarna wijsgemaakt dat het kindje doodgeboren was, omdat ze dachten dat isabella te instabiel was om voor amy te kunnen zorgen. Maar ik ben er al weer een tijdje uit, dus moet ook maar ff weer gaan kijken...

Zijn er nog mensen die het een beetje volgen??

Volg jij het nog Henri?
Onze tv heeft zich de gewoontje aangenomen rond het elfde uur in de ochtend uit te vallen, dus ik krijg gewoon de kans niet.
Maar laatst zag ik het nog weer even, en er was niks veranderd!!
Gelukkig maar.

Hannah schreef: Volg jij het nog Henri?

Ik wel, maar ik kijk altijd om 20:00 en dan heb je altijd 2x reclame in een half uurtje gtst.

Maar over de aflevering van vandaag: Ik erger me steeds meer aan Charlie.

Maar ik hoop wel dat Charlie en Nick weer bij elkaar komen!! Nick was aan het huilen omdat ie haar miste...aaahh...wat lief!! maar volgensmij komt dat wel goed. Eneeuh...Sjors kon vandaag haar christelijke lichtje ook weer laten schijnen door helemaal niet te reageren op Charlies scheldpartij!! Over de andere wang gesproken...
Bah, Martine en Karel... ach, bejaarden doen wel vaker samen een middagdutje!

Ik vond het wel een toffe aflevering! Alleen heb ik wel de indruk dat er steeds minder mensen kijken. Hoe kan dat toch?
Trouwens, ik kijk ook wel wat minder dan eerst, maar toch, het blijft lekker relaxed!

Heb gister ook een uitzending bekeken, 't ging echt nergens over zeg! De laatste scene was ook gigantisch maf! Waardeloos gewoon!

waarom kijk je 't dan? :P :wink: :D

:wink:

Ik vind het lullig dat Morris zo lomp tegen Sjors doet, hoe durft ie!
En ook ik kijk minder dan vroeger. Misschien is het na een aantal jaar GTST volgen gewoon niet meer uitdagend genoeg ofzo...

haha..ik heb het ook weer een keer gezien, kijk het de laatste tijd ook veel minder, maar ik heb ook sterk het idee dat het veel saaier is de laatste tijd!!

Liesje schreef: haha..ik heb het ook weer een keer gezien, kijk het de laatste tijd ook veel minder, maar ik heb ook sterk het idee dat het veel saaier is de laatste tijd!!

Klopt, nauwlijks nog ontwikkelingen:
Dennis en Ray hebben steeds weer ruzie.
Sjors is pissed op een ieder.
Sjors zoekt nog steeds een advocaat.
Nick en Charlie, dat blijft onduidelijk.
enz enz enz.......

Bah. Volg er geen biet meer van. En nou hoor ik ook net dat we wel een tv hebben in t happiepand, maar geen kabel...... :evil: potverdrie!

Jongens ik kijk ook nog altijd hoor. Niet heel veel, maar elke week pak ik er een paar mee. Ik moet zeggen dat het niveau op dit moment best aardig is (al blijft het lachwekkend)!

Ach nee man, dat niveau van tegenwoordig is echt niets meer! De hele tijd dat gekonkel kwordt er echt scheitziek van! Er gebeuren helemaal geen spannende dingen meer alleen maar van dat laffe gedoe, bah! Die regisseur is zn creativiteit kwijt, of heeft gewoon een slechte tijd.

zmith schreef: , of heeft gewoon een slechte tijd.

Ja maar je kent het: Goede tijden slechte tijden......