O hellup, wat is dr wel niet allemaal gebeurd?! Verdrie, weer gemist..!
+0
Sabine
Barbara en Ludo gaan wat krijgen, dat is wel leuk vind ik!
+0
Koos L
Er zitten toch een paar slechte verhaallijnen in zeg... tjongetjonge. Maar wel lachen dat Nick die Morris loopt te naaien. (Ik begin Nick steeds minder onsympathiek te vinden, moet ik opbiechten.)
+0
Hannah
Hannah schreef: (6 Oktober!!!) Beetje heel erg jammer dat ze nu nog niet doorhebben dat die Nick eigenlijk gewoon heel lief is.
Ik zei het toch...
+0
Koos L
Ik zei minder onsympathiek. En dan alleen maar omdat hij Morris aanpakt en ongetwijfeld Charlie (figuurlijk) gaat naaien.
+0
Lizzy
Sabine schreef: Barbara en Ludo gaan wat krijgen, dat is wel leuk vind ik!
Ja dat vind ik ook wel leuk. Wordt Ludo eerst natuurlijk de leuke lieve huisvriend, maar over een tijdje zal hij Barbera ook bedonderen, net als hij dat bij iedereen doet, dat zit gewoon in hem...
+0
Henri L
quote van de dag is van Morris: 'Ik wil niet bescheiden overkomen, maarre......'
+0
Hannah
Henri!! schreef: quote van de dag is van Morris: 'Ik wil niet bescheiden overkomen, maarre......'
Ja, en wat zei ie toen ook alweer??
+0
Henri L
Ik weet het niet precies meer, maar volgens mij klopte er iets niet in die zin, wijs mij de goede weg........
+0
zmith
ik wil niet bescheiden overkomen, maar ik ben gewoon de beste! zoiets wast volgens mij...
+0
Vriend Niels
Nee nee nee nee, dit kan toch niet waar zijn, Geert Hoes die Morris normaal speelt is vervangen door een of ander ventje. Ik schakel nu over naar Papaul!
+0
vriesde
Ongelooflijk maar waar! ook ik heb het drama van de nederlandse televisie aanschouwd. Wat een onglovelijk stuk is dat zeg. 2 jaar geleden heb ik het voor het laatst gezien en nog steeds is er totaal niets veranderd. tjonge jonge hoe kunnen ze het toch verzinnen. en dan helemaal dat stuk over het "chistelijke meisje" Echt alleen haar sexgebrek stereotypeerde haar. nou ja het moet maar
+0
Kraker
don't fuck with sjors!
+0
vriesde
krakrak schreef: don't f*ck with sjors!
das juist het probleem in die serie,
principes en moraal
+0
Lizzy
Die andere morris is idd echt verschrikkelijk slecht. En jong ook volgens mij!
+0
Sabine
dat ook, en gemeen tegen Sjors! Maar dat was de oude ook al....
Die sjors is wel zielig zeg, helemaal geen vrienden!
+0
petra
Oeioeioei. Wil Sjors eindelijk Nick de waarheid vertellen wordt ze direct weer geintimideerd door hem. Kan ze het allemaal nog wel aan??? Of gaat ze op vakantie...
Wat een spannende ontwikkelingen allemaal. Charlie flipt zo'n beetje met haar hysterische gebrul :angriest:. Kan het nog erger worden...? Is Nick eigenlijk wel op de hoogte van Charlie haar 'avontuurtje'? Misschien moet ik het toch maar elke dag gaan kijken.
+0
Hannah
Maar we weten nu wel mooi even wat de kern van het christendom is. Ik bedoel, Sjors vind het gewoon heerlijk door een man gen*men te worden, maar dat mag niet van God... sorry webcie, dit was een citaat, ik ben het hier niet mee eens natuurlijk. Ik bedoel, wel eens maar een beetje kort door de bocht...naja, laat ook maar. Ik geef vanavond een feestje omdat mijn favoriete koppel Sanders Junior en Fuentes het hebben bijgelegd. En nu echt. Maar is Sjors nou wel of niet echt verkracht door Nickyboy? De nieuwe Morris praat gewoon de oude na met hetzelfde accent. Heel slecht, het is vast tijdelijk, toch?? Vanavond Isabella bij de psych...
+0
Vriend Niels
Hannah schreef: Maar we weten nu wel mooi even wat de kern van het christendom is. Ik bedoel, Sjors vind het gewoon heerlijk door een man gen*men te worden, maar dat mag niet van God... sorry webcie, dit was een citaat, ik ben het hier niet mee eens natuurlijk. Ik bedoel, wel eens maar een beetje kort door de bocht...naja, laat ook maar. Ik geef vanavond een feestje omdat mijn favoriete koppel Sanders Junior en Fuentes het hebben bijgelegd. En nu echt. Maar is Sjors nou wel of niet echt verkracht door Nickyboy? De nieuwe Morris praat gewoon de oude na met hetzelfde accent. Heel slecht, het is vast tijdelijk, toch?? Vanavond Isabella bij de psych...
Slecht nieuws, die nieuwe Morris blijft gewoon, hij heet trouwens Joris Putman.
+0
Lizzy
Shit, heb het al een wek niet gezien, morgen om 11u staat mijn tv op RTL 4 afgestemd!
O hellup, wat is dr wel niet allemaal gebeurd?! Verdrie, weer gemist..!
Barbara en Ludo gaan wat krijgen, dat is wel leuk vind ik!
Er zitten toch een paar slechte verhaallijnen in zeg... tjongetjonge. Maar wel lachen dat Nick die Morris loopt te naaien. (Ik begin Nick steeds minder onsympathiek te vinden, moet ik opbiechten.)
Ik zei het toch...
Ik zei minder onsympathiek. En dan alleen maar omdat hij Morris aanpakt en ongetwijfeld Charlie (figuurlijk) gaat naaien.
quote van de dag is van Morris: 'Ik wil niet bescheiden overkomen, maarre......'
Ja, en wat zei ie toen ook alweer??
Ik weet het niet precies meer, maar volgens mij klopte er iets niet in die zin, wijs mij de goede weg........
ik wil niet bescheiden overkomen, maar ik ben gewoon de beste! zoiets wast volgens mij...
Nee nee nee nee, dit kan toch niet waar zijn, Geert Hoes die Morris normaal speelt is vervangen door een of ander ventje. Ik schakel nu over naar Papaul!
Ongelooflijk maar waar! ook ik heb het drama van de nederlandse televisie aanschouwd. Wat een onglovelijk stuk is dat zeg. 2 jaar geleden heb ik het voor het laatst gezien en nog steeds is er totaal niets veranderd. tjonge jonge hoe kunnen ze het toch verzinnen. en dan helemaal dat stuk over het "chistelijke meisje" Echt alleen haar sexgebrek stereotypeerde haar. nou ja het moet maar
don't fuck with sjors!
das juist het probleem in die serie,
principes en moraal
Die andere morris is idd echt verschrikkelijk slecht. En jong ook volgens mij!
dat ook, en gemeen tegen Sjors! Maar dat was de oude ook al....
Die sjors is wel zielig zeg, helemaal geen vrienden!
Oeioeioei. Wil Sjors eindelijk Nick de waarheid vertellen wordt ze direct weer geintimideerd door hem. Kan ze het allemaal nog wel aan??? Of gaat ze op vakantie...
Wat een spannende ontwikkelingen allemaal. Charlie flipt zo'n beetje met haar hysterische gebrul :angriest:. Kan het nog erger worden...? Is Nick eigenlijk wel op de hoogte van Charlie haar 'avontuurtje'? Misschien moet ik het toch maar elke dag gaan kijken.
Maar we weten nu wel mooi even wat de kern van het christendom is. Ik bedoel, Sjors vind het gewoon heerlijk door een man gen*men te worden, maar dat mag niet van God... sorry webcie, dit was een citaat, ik ben het hier niet mee eens natuurlijk. Ik bedoel, wel eens maar een beetje kort door de bocht...naja, laat ook maar. Ik geef vanavond een feestje omdat mijn favoriete koppel Sanders Junior en Fuentes het hebben bijgelegd. En nu echt. Maar is Sjors nou wel of niet echt verkracht door Nickyboy? De nieuwe Morris praat gewoon de oude na met hetzelfde accent. Heel slecht, het is vast tijdelijk, toch?? Vanavond Isabella bij de psych...
Slecht nieuws, die nieuwe Morris blijft gewoon, hij heet trouwens Joris Putman.
Shit, heb het al een wek niet gezien, morgen om 11u staat mijn tv op RTL 4 afgestemd!