Hannah schreef: [..] En ligt dat aan de serie of aan de BK?? Verder wil ik even meedelen dat ik vind dat Morris zich moet scheren. Bah.

Aan de serie. Ik vind het ook niet meer wat het geweest is. Het is niet meer zo meeslepend ofzo. Dus, nieuwe romances, kom maar op!

Okee, Ludo en Barbara, Janine en Jef (? :wink: ?), Ray en Sjors, Milan en Isabella (lekker allebei stom) en Nina en oom Govert!!

Maar ik ben er wel voor dat Stefano en Jasmine weer bij elkaar komen

Ja dat ben ik met je eens, Yasmine moet gewoon es eerlijk tegen die Stefano gaan doen.

Vriend Niels

Hahahahahahaha, vaak grappige afleveringen van GTST gezien, maar die van vanavond slaat echt alles. Charlie die 100.000 euri betaald voor een date met Milan haar ex.
En dat allemaal voor de brandwondenstichting, gekkenhuis!

DAt ga ik maandagmorgen maar eens even bekijken. Zeker met die veiling waarbij ze uiteindelijk alleen zelf maar betalen. Kreeg Barbara Dennis??? En ik dacht dat dat geld voor de Koning was... naja, hebt ook al een tijdje niet meer gevolgd. Sinds eergister pas weer.

Nylez schreef: Hahahahahahaha, vaak grappige afleveringen van GTST gezien, maar die van vanavond slaat echt alles. Charlie die 100.000 euri betaald voor een date met Milan haar ex. En dat allemaal voor de brandwondenstichting, gekkenhuis!

Idd een beetje onrealistische veiling.. En ik wordt gek van al die sluipreclames in GTST!!!

elsbezemer schreef: [..] En ik wordt gek van al die sluipreclames in GTST!!!

ja die reclames sluipen daar wat af... :D

Dus, Morris gaat uit met Justin...

Vriend Niels

De opbrengst van de drankjes en de entree gaat naar de brandwondenstichting. En de opbrengst van de veiling naar de Koning. hehe ik snap het eindelijk, toch een gecompliceerde serie. maar zal Milan voor 100.000 euri uitgaan met Charlie.... Ik zou het wel weten.

Nylez schreef: maar zal Milan voor 100.000 euri uitgaan met Charlie.... Ik zou het wel weten.

Waar gaat ze dat vandaan halen? Zeker weer van haar rijke vriendje Nick? Wedden dat Nick in een van de komende afleveringen gaat zeggen:
"Charlie, iek ben et zat. Iek oef mijn eigen nie te bewehzen tegenover jou vrinden, en zeker nie door ze te kopen!"

hee ik dacht dat jij zo'n grote fan was, nick is niet haar vriendje, maar haar man!!

Jammer he, straks als meneer Harmsen zich laat opereren, dat Benjamin dan waarschijnlijk uit de serie verdwijnt... Wel mooi om te zien trouwens van Bar en Ludo! hebben ze nu al gezoend?

weet je dat nog niet? Bar is zwanger van ludo... vet tof!

Oehoe, allemaal GTST fans hierzo. Ik moet toch maar eens wat vaker het forum bekijken. Kan ik goed op de hoogte blijven van alle smeuige roddels...

Die Charlie smijt met geld zeg! En dan ook nog het vriendje heel gemakkelijk om haar vinger winden. Ideaal...

zmith schreef: weet je dat nog niet? Bar is zwanger van ludo... vet tof!

Nee toch??

haha...
en hoe zit het met val? heeft ze een oogje op Stefano??

Hannah schreef: [..] Waar gaat ze dat vandaan halen? Zeker weer van haar rijke vriendje Nick? Wedden dat Nick in een van de komende afleveringen gaat zeggen: "Charlie, iek ben et zat. Iek oef mijn eigen nie te bewehzen tegenover jou vrinden, en zeker nie door ze te kopen!"

Zijn ze al samen uit geweest? kheb het namelijk al een paar dagen niet gevolgd..

Niet dat ik weet, tenzij het vanavond heeft plaatsgevonden, toen heb ik het niet kunnen zien.

waarom heb je het niet kunnen zien?

Moderation Mode:

Dubbel post verwijderd