Stefano heeft haar zelfs ten huwelijk gevraagd :knuddel2:

maar zelfs daar gaat ze niet op in! Zielig voor stefano hoor....Zouden ze nog weer bij elkaar komen??

Een moeder die haar kind 2 maanden niet mag zien, en dat in het belang van het kind. En gij gelooft het? :?

dat heb je met die belgen he..... nooit op vertrouwen denk ik dan, daar komt ze nog wel achter!

Vriend Niels

Charlie was altijd mijn favoriet, maar door Sjors 'gefrustreerde christenkip' te noemen heeft zich toch wel afgedaan bij me.

Ja, schandelijk takkewijf...

Hebben jullie trouwens de gruwelijke brandwonden op de rug van Yasmin gezien? Toch vrij idioot dat ze dan al lekker zonder verband rondloopt met een badjasje aan. Sterker nog: knap dat ze nog leeft!

nee dat is lekkere taal... :?

Houd je kop, wie aan Sjors komt, komt aan....

Jaap Boersema schreef: Houd je kop, wie aan Sjors komt, komt aan....

Sjors?

Hmm, gaat het hier ook nog ergens over. Ik ben echt enorme gtst-fan, maar die vervelende colleges zitten in de weg. Ik denk erover daarmee te stoppen. Maar ik wacht nog even af of mijn soapie misschien nog heel saai gaat worden, zodat ik toch nog kan studeren. Ik vind die poll trouwens wel heel beperkt hoor. Nu moest ik ternauwernood maar gaan voor Dennis Tuiman, die overigens wel met het briljante idee kwam De Koning op te kopen met Ray. Beetje heel erg jammer dat ze nu nog niet doorhebben dat die Nick eigenlijk gewoon heel lief is. Dat geld moeten ze gewoon aannemen, vind ik. Die Milan gooit nu alleen maar dat woord 'verkrachter' op tafel omdat ie geen beter woord weet voor de jongen die Charlies hart stal, een beetje heel snel nadat hij er met Sjors vandoor ging!

Nick kon niet anders dan luisteren naar zn vrouwtje. Nick wist best dat die gasten zijn geld niet zouden accepteren, dus vond ie et wel goed! Zo lijkt het net alsof Nick heel erg lief is maar dat issie stiekum niet en Charlie heeft et niet door...

Hee, je denkt toch niet dat de maker van GTST daar zo diep over nadenkt?? Kom nou.

Het enige wat Nik lief maakt is... ik zou 't niet weten... Stomme belg.

De enige dingEN die Nick lief maken zijn:

1. Hij houdt egt heeeel veel van charlie
  2. Hij wil best de Koning kopen
  3. Zen zjarmante aczentje
  4. Zijn haat jegens Ludo
  5. Zijn pogingen Charlie weer op de been te helpen
  6. Zijn overloze geduld en pogingen in de gratie te vallen bij de vrienden van GTST
  7. Zijn verleidelijke ogen
  8. Zijn schattige en bescheiden glimlach
  9. Zijn daverende zelfkritische humor
  10. Ach, wat kan ik nog meer zeggen, jullie zijn vast al overdonderd.

Hoezo levenloze topic???

Vind je het gek met een levenloze serie?

Ik vind het heel leuk nog steeds hoor. Vooral dat gedoe tussen Ludo en Bar vind ik tof. Hopelijk krijgen ze wat, ik ben wel toe aan een nieuwe romance in de serie!

hihi...ja inderdaad zeg, het begint wel een beetje saai te worden zo langzamerhand

Ik vind het wel interessant hoe Ludo met deze situatie omgaat. En waarom het voor Yasmin zo eng is om met een verbrande rug die niemand ziet over straat te gaan.

(Maar de tijd dat ik voor GTST thuis bleef of er eerder voor naar BK ging... die tijd is voorbij.)

K%S schreef: (Maar de tijd dat ik voor GTST thuis bleef of er eerder voor naar BK ging... die tijd is voorbij.)

En ligt dat aan de serie of aan de BK??

Verder wil ik even meedelen dat ik vind dat Morris zich moet scheren. Bah.