hm en ik kreeg er 8 bij!

mensen vergeet de wedstrijden niet voor komende woensdag....

Vriend Niels

Hee Zwier, daag me ff uit, dan kan ik woensdag ff je halve team blesseren... :D

1-1 tegen een team wat iets sterker is dan het mijne. Best wel tevreden dus...

Ligtenberg... je hebt een walk over aan je broek... ik had je woensdag al ge-invite.....

Skippy schreef: Ligtenberg... je hebt een walk over aan je broek... ik had je woensdag al ge-invite.....

ik denk dat er nog een walk-over is want ik heb ook nog niets gehoord.... en in dat geval moet kramer er ook één krijgen voor vorige week :wink:

Weet iemand ook hoe het precies met economen zit? Ik had ergens gehoord dat je die pas moet nemen als je 200000 in het rood staat. Ik heb nu -213000. Weet iemand ook nog hoeveel je dr moet nemen?

tja dan heeft Ard ook een walk-over aan zijn broek, die heeft pas gisteren de uitnodiging geaccepteerd, terwijl hij voor zondag een uitnodiging moest doen ;) nee laten we die regel niet te streng nemen.. 8)

economen..kosten 1500 per week, levert je denk ik voor 1 econoom 2000 op bij jouw min stand..als je richting de 300000 gaat zal ik weer een nemen.. de inkomsten die ze geneneren komen onder de post financieel voordeel.

Ik heb ook ongeveer zo'n schuld Rienk, en heb 2 economen. Ik krijg (volgens mij daardoor) rond de 40000 aan sponsorgeld/financieel voordeel. Maar dat heeft ook wel wat met woordvoerders te maken geloof ik.

He mensen, Misschien een id: Om toch met bekerregels te spelen is het misschien leuker er ook een beker toernooi van te maken. Het heft meerdere voordelen:

• je speelt met bekerregels
  • de beker competitie kan in 7 weken gedaan worden. Dus meerdere winnaars en geen lange competitie die weken (30 nu) lang duurt.
  • na een korte beker competitie kan je per keer weer meedoen of niet. (Voor de al wat inactieveren)

De opzet is bij 16 teams:
4 poules van 4 man. 3 wedstrijden per team (dus alleen een keer uit tegen de een en thuis tegen de nader (wordt geloot)) dan de nr.s 1,2 gaan door. nr 2 van de ene poule tegen de nr 1 andere poule enz...

idee?

Voor! Ik vind dit namelijk helemaal niks. Het is nietszeggend, want je speelt meestal met een B-elftal en het duurt nog eens lang ook. In de meeste gevallen kun je beter een Chileens elftalletje uitnodigen, veel nuttiger. Maar zo'n bekeropzet zou al een heel goede verbetering zijn.

tja... ik denk dat iedereen hier wel bij gebaat is... beter voor je team en beter voor je knaken.. daarnaast kan je inderdaad lekker je eigen wedstrijden spelen als je al uit de beker ligt.

Er zijn een paar mensen die ook een team hebben gekregen en die willen vast ook wel meedoen....

ik ben ook helemaal voor, alleen moeten de mensen die niet op tijd kunnen accepteren gewoon niet meedoen.... het blijft nu altijd de vraag tot dinsdag of je een wedstrijdje hebt en dan kun je geen leuke oefenwedstrijd meer regelen.

Volgens mij vallen de problemen met het accepteren wel een beetje mee. Heeft iemand al ooit zijn wedstrijd=training misgelopen op woensdag?

Verder is een bekertoernooi een stuk leuker en mooi voor de mensen die een beetje achter de muziek aanlopen en pas net een team hebben gekregen :)

En tegen de mensen met 2 ton schuld of meer wil ik het volgende zeggen. Economen zijn lapmiddelen. Zorg dat je zo snel mogelijk uit de schuld komt, anders houd je het op termijn niet vol. Het is even pijnlijk, je speelt een seizoen slecht. Maar daarna heb je tenminste uitzicht op een betere toekomst. Het is maar een tip, waarschijnlijk weet iedereen het wel 8)

Lijkt me een leuk idee die bekercompetitie, duurt de competitie ook niet meer zo lang, en kan ik ook nog eens tegen een paar buitenlandsen spelen.

en voor de rest nog bedankt voor de tips

Een bekertoernooi is inderdaad een goede oplossing, zo speel je meer om iets voor op de korte termijn, namelijk het al dan niet halen van de volgende ronde. Tevens kunnen de clubs die eruit liggen eventueel tegen elkaar een verliezersronde spelen.

Kortom regel dat, spelleider! :wink:

als bekertoernooi doorgaat..laat het ff zsm weten (opzich klinkt het wel beter!) dan stel ik nl. een compleet trainingsteam op ipv eentje met win kansen...

Die Nanninga is verschrikkelijk. Allereerst presteert hij het om zo'n slecht team op te stellen dat mijn veredeld B-team (met eerste keeper en verdediger uit mijn A-team) met 6-0 wint. Vervolgens presteert hij het ook nog mijn eerste keeper eruit te schoppen, waardoor mijn team het kampioenschapduel over anderhalve week met een zwakke keeper moet doen. Nanninga bedankt :twisted:

Aan de andere kant is een competitieopzet ook wel aardig, je kan altijd je reserves opstellen en verlies is op zich niet erg en dat 30 wedstrijden lang. Het probleem is gewoon dat een aantal mensen niet op tijd de uitdaging regelt, waardoor anderen zenuwachtig worden, omdat ze bang zijn om een oefenwedstrijd (lees: training) te missen.
Verder vind ik het ook wel leuk om tegen elke gsv-er een keer te spelen.

vanmiddag met 4-1 uit verloren van een belgische 5e klasser..... hij had weinig sterren tegenover mijn sterrenensemble... het mocht helaas niet baten.