CC

Kan iemand mij vertellen hoe ik de poster groter krijg?

Relakst, een feestje na m'n laatste tentamen... goed geregeld Rinze!

CC schreef: Kan iemand mij vertellen hoe ik de poster groter krijg?

Ik zou die kleine lettertjes iets groter maken, de poster is groot zat toch?

boothuis schreef:
CC schreef: Kan iemand mij vertellen hoe ik de poster groter krijg?

Ik zou die kleine lettertjes iets groter maken, de poster is groot zat toch?

Ja nu is de poster wel groot genoeg, het was eerst nog veel kleiner maar dat heb ik opgelost. De kleine lettertjes kan ik niet groter maken aangezien ik de poster alleen in pdf formaat heb...

Voor alle duidelijkheid, in kleine lettertjes staat:

Voor alle VGSE-commissieleden (Sooscie, DJ-cie, BHV-ers, VRACCIE, Bouw-cie) een gratis welkomsdrankje naar keuze.

Rechts klikken op het plaatje ----> Bekijken aanklikken, dan zijn de letters ook leesbaar.

Dit is trouwens een typisch gevalletje van 'verplicht voor eerstejaars'.

Tot vrijdag allemaal!

Is het te presenteren jaarverslag al beschikbaar trouwens? Ik ben benieuwd!

Nog niet beschikbaar, maar we zullen u in de gelegenheid stellen het verslag in te zien voor de presentatie, dus voor vrijdagavond a.s.

blub

Het staat online. Tot vanavond!

Dit bedoel je?

yes, dank

Komen er nog meer mensen behalve de ot, ht en ft VGSE?

ik misschien wel

Hee, weet niet of ik er vanavond bij ben, maar het verslag ziet er goed uit. Volgens mij hebben jullie een heel goed jaar gedraaid: veel puntjes op de i gezet en flink jullie handen uit de mouwen gestoken in de tuin. Jammer van de digisoos, maar dat is niet anders.

Nog ff een vraagje over het financiele gedeelte. Ik mis een hele rij getallen zowel bij de RR als de balans. Namelijk bij de RR: de resultaten van vorig jaar en bij de balans evenzo. Zo'n balans zegt mij nu niets, behalve dat die in balans is. Ik wil juist weten hoe de balans er nu voorstaat in vergelijking met hoe het er een jaar geleden voor stond. Wordt dat nog geregeld?

Had erbij willen zijn, maar mijn binnenste krochten hadden besloten dat ik wellicht beter ziek kon worden. Helaas een beetje overmacht dus. Kan ik jou nog bellen over vragen Arend? Ik heb wellicht ook nog wat tips? Of ga je met je gipspoot toch al niet heel veel doen de komende tijd? Beterschap in ieder geval!

Wanneer zijn de cijfers bekend?

Wanneer zijn de cijfers bekend?

Ja?

Helaas is het pc-gebruik redelijk belemmerd voor mij, maar er zit momenteel wel degelijk wat in de pijplijn. Sorry voor het ongemak.