Dus dit is 2006. Wat een chaos.

ow ja helemaal vergeten, terwijl ik nog beloofd had een duit in de zak te doen. Aan de andere kant, als je die kosten met een paar man deelt is het prima te doen. Maar zet het rekeningnummer hier maar neer inderdaad, doe de HO wat omhoog, begin een café, weet ik veel, doe iets... maar voor je het weet heb je een bijnaam te pakken

respek voor het oranjehuys. goedzo jongens. En ik help die adwin nooit weer zn fiets, sjaal en stem weer te vinden. What a night...

Bij deze iedereen de beste wensen voor 2006!
Ik hoor net dat het allemaal alweer schoon is en dat de meeste dingen nog heel zijn...toch grote dank aan de bewoners van het Oranjehuis!

Gelukkig nieuwjaar! Ik heb me prima vermaakt :)

Was prachtig feestje, Oranjehuis bedankt! Hoop dat het nog een beetje bewoonbaar is.

Maar het mooiste van de hele avond was de afterparty in Simplon om een uur of half acht. Kneiterharde hardhouse, paar leipe heroïnehoertjes, zwervers en uitsmijters. En zo'n carbidknal is niks vergeleken bij die beat. Het kan allemaal aan het Boterdiep...

woehoe! right on! Watskeburt?: Nog nooit een nieuwjaarsdag zo lekker, vreemd en cultureel afgesloten...In de oosterpoort moet je zijn voor nieuwjaarsborrels... Jeugd van tegenwoordig, cabaret, stille disco, orkestje en natuurlijk de speech van Wallage en dat alles gratis, het kan niet op...Sabine, kom maar op met je foto's en koos: jij bent de illisuonist in die shit, kom maar op met je filmpjes!

voorjekijkendoolopen, wiedenkjewelnietdatjebent... veels te lekker evenals de islamitische jazz-liedjes op oerhollandse wijs... lekker hoor.

ow en voor wat het waard is: kamervanJurrian-Oranjehuis-straat-buurt BEDANKT. ik heb genoten van deze jaarwisseling... ook wil ik graag het brandweerteam bedanken dat dapper met 10 man de twee laatste kranten die in de fik stonden uit hebben geblust (tevens bedankt voor de lift)

Kuuut, wat denk je wel niet wat je doeoeoeoet?! Woehoe! Right on! Retebriljant, gemeente Groningen bedankt!
Zo'n stille disco moet absoluut geregeld worden op soos, knal die HO maar wat omhoog voor mijn part. En huur dan meteen zo'n woeste uitsmijter als in de Oosterpoort, dan weet je zeker dat er doden vallen hahaha.

Ik heb trouwens een islamitisch-hollands liedje geleerd:
Er is een besneden (hoera hoera)
dat kun je wel zien dat is... zij.

Voor iedereen een goed 2006 toegewenst! En Oranjehuis, bedankt voor de gezelligheid. Het was errug tof!

Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!!

En verder wil ik ook gemeente Groningen bedanken voor de toffe avond! Verder ben ik niet zo op de hoogte van hoe je foto's op het forum zet dus.....

welke dakhaas vond het grappig om alle instellingen van mijn pctje te veranderen, alsmede het toetsenbord te slopen... Tis een oud barrel, maar hij voldeed voor mij nog altijd, nu dus niet meer. Ik vraag bij deze naar de betreffende dakhaas om vanmiddag, nadat ik klaar ben met de tapijtreinigmachine, hier langs te komen en alles weer ff te repareren. dankjewel.

Ik niet zoon, ik begrijp je woede.

Ondanks ook deze ellende in de wereld wens ik Iedereen in 't algemeen en alle GSV-ers in 't bijzonder een gelukkig nieuw jaar 8).

Ook ik doe wel mee: gelukkig nieuwjaar allemaal!

Bakkie Krasse
Koopa schreef: welke dakhaas vond het grappig om alle instellingen van mijn pctje te veranderen, alsmede het toetsenbord te slopen... Tis een oud barrel, maar hij voldeed voor mij nog altijd, nu dus niet meer. Ik vraag bij deze naar de betreffende dakhaas om vanmiddag, nadat ik klaar ben met de tapijtreinigmachine, hier langs te komen en alles weer ff te repareren. dankjewel.

Ik weet wie het hebben gedaan. Maar ik ben geen NSB'er...

iedereen het beste komend jaar.

Oud en nieuw grapje bij een leegstaand huis waar ik vroeger gewoon heb.
Tsja, wat moet je daar nou van zeggen. :?

... hoe bedenk je het!

iedereen een goed 2006, en oranje huis bedankt! Het was super gezellig, succes met alles schoonmaken en met je computer!

hdmaster schreef: Oud en nieuw grapje bij een leegstaand huis waar ik vroeger gewoon heb. Tsja, wat moet je daar nou van zeggen. :?

Heej Neef, had je de reclame dan niet even kunnen verwijderen toen je ging verhuizen.... :wink:

Dat met Albertus was tof, jammer dat ik dr uitgezet werd.... :x

Iedereen verder een super gelukkig/goed/gezegend jaar toegewenst en bedankt voor het toffe feest zaterdag!!