twas eigenlijk een grapje, maar als iemand reserveert (ik heb geen aclokaart) dan doe ik wel mee!
+0
Hans P
Goed nieuws voor de dames! GSV is ingeloot voor een team dames B. De heren staan op de reservelijst. Nu moet er natuurlijk wel voldoende animo zijn voor een team.
eventueel wil ik wel coach spelen...
De mail van de organisatie:
Beste Volleybal vrienden,
De afgelopen week is het bestuur bij elkander geweest om oa te praten over de deelname voor het komende PVT. Ook dit jaar zijn er vele scholen en studentenverenigingen die zich hebben aangemeld. Het bestuur heeft mede om het 40ste toernooi besloten om 48 teams mee te laten doen. Dit betekent een aangepast wedstrijdschema maar het beloofd dan ook een fantastisch toernooi te worden. Ondanks dat we het aantal deelnemende teams hebben aangepast moeten wij ook een aantal team’s teleurstellen. Deze teams staan natuurlijk als reserve op de lijst.
Jullie team(s) in de B categorie dames is geplaatst.
Hopen jullie voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ronald & Esther Mayer
+0
Knapzak
ik ben wel coach bij de dames dan.
zijn er 7 dames die mee willen doen?
+0
Lisanne
Ik wil wel mee doen!
+0
Henrique
wanneer ist dan?
+0
Hans P
Coach wil ik ook wel zijn.
O ja voor de duidelijkheid: ik ga niet meer de organisatie regelen (spelerskaarten, deelnamekosten, enz). Wie biedt? Dan geef ik dat even door aan de organisatie.
Volgens mij is het in de voorjaarsvakantie van de scholieren.
+0
Henrique
hmm.... dat is meestal ergens richting de tentamens bij mij...
+0
Renske
valt meestal wel mee hoor... ik wil op zich wel mee doen...
+0
Henrique
is het eigenlijk een midweek ofzo? of ligt t eraan hoe goed je bent en dus hoe ver je komt?
+0
Renske
tbegint volgens mij op een woensdag en duurt tot vrijdag. Als je goed genoeg bent mag je vrijdag aan het eind en de zaterdagochtend/middag ook spelen.
ik bevind mij enigzins een beetje in het noorden van nederland, denk dat het dus noord is... maar dat weet ik niet zeker...
+0
Lisanne
Geloof het ook ja.. Noord..
+0
Cobie
Ik wil op zich ook wel meedoen, zal nog wel even kijken hoe ik met tentamens zit. Maar tof dat er weer een damesteam meedoet dit jaar!! :D
+0
Hans P
CoCo schreef: Maar tof dat er weer een damesteam meedoet dit jaar!! :D
Dan moeten er wel genoeg dames zijn ;)
+0
Lisanne
Dat zou heus wel..
+0
Cobie
Iemand nog te porren voor een uurtje volleybal deze week?
+0
Renske
tentaminodirectivo
+0
Henrique
zijn er geen vrije uurtjes volleybal vd aclo? dan heb je net, zaal enz. al wel, maar geen trainer en moet je zelf met wat mensen komen...
+0
Cobie
Er zijn nog wel wat uurtjes vrij, maar als er geen mensen komen is het een beetje onzin om te reserveren natuurlijk...
Nog vrij:
Woensdag 13-15 uur
Donderdag 13-16 uur
Vrijdag 12-17 uur
Dus roept u maar! Beetje snel graag, anders is het zo weg...
twas eigenlijk een grapje, maar als iemand reserveert (ik heb geen aclokaart) dan doe ik wel mee!
Goed nieuws voor de dames! GSV is ingeloot voor een team dames B. De heren staan op de reservelijst. Nu moet er natuurlijk wel voldoende animo zijn voor een team.
eventueel wil ik wel coach spelen...
De mail van de organisatie:
Beste Volleybal vrienden,
De afgelopen week is het bestuur bij elkander geweest om oa te praten over de deelname voor het komende PVT. Ook dit jaar zijn er vele scholen en studentenverenigingen die zich hebben aangemeld. Het bestuur heeft mede om het 40ste toernooi besloten om 48 teams mee te laten doen. Dit betekent een aangepast wedstrijdschema maar het beloofd dan ook een fantastisch toernooi te worden. Ondanks dat we het aantal deelnemende teams hebben aangepast moeten wij ook een aantal team’s teleurstellen. Deze teams staan natuurlijk als reserve op de lijst.
Jullie team(s) in de B categorie dames is geplaatst.
Hopen jullie voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ronald & Esther Mayer
ik ben wel coach bij de dames dan.
zijn er 7 dames die mee willen doen?
Ik wil wel mee doen!
wanneer ist dan?
Coach wil ik ook wel zijn.
O ja voor de duidelijkheid: ik ga niet meer de organisatie regelen (spelerskaarten, deelnamekosten, enz). Wie biedt? Dan geef ik dat even door aan de organisatie.
Volgens mij is het in de voorjaarsvakantie van de scholieren.
hmm.... dat is meestal ergens richting de tentamens bij mij...
valt meestal wel mee hoor... ik wil op zich wel mee doen...
is het eigenlijk een midweek ofzo? of ligt t eraan hoe goed je bent en dus hoe ver je komt?
tbegint volgens mij op een woensdag en duurt tot vrijdag. Als je goed genoeg bent mag je vrijdag aan het eind en de zaterdagochtend/middag ook spelen.
ah leuk :) van welke vakantie wordt uitgegaan? >> voorjaar midden/zuid bo+vo 17-02-07 t/m 25-02-07
voorjaar noord bo+vo 24-02-07 t/m 04-03-07
please zeg midden/zuid ;-)
ik bevind mij enigzins een beetje in het noorden van nederland, denk dat het dus noord is... maar dat weet ik niet zeker...
Geloof het ook ja.. Noord..
Ik wil op zich ook wel meedoen, zal nog wel even kijken hoe ik met tentamens zit. Maar tof dat er weer een damesteam meedoet dit jaar!! :D
Dan moeten er wel genoeg dames zijn ;)
Dat zou heus wel..
Iemand nog te porren voor een uurtje volleybal deze week?
tentaminodirectivo
zijn er geen vrije uurtjes volleybal vd aclo? dan heb je net, zaal enz. al wel, maar geen trainer en moet je zelf met wat mensen komen...
Er zijn nog wel wat uurtjes vrij, maar als er geen mensen komen is het een beetje onzin om te reserveren natuurlijk...
Nog vrij:
Woensdag 13-15 uur
Donderdag 13-16 uur
Vrijdag 12-17 uur
Dus roept u maar! Beetje snel graag, anders is het zo weg...