Vrijdag is er nog ruimte van 12:00 tot 14:00. Ik heb wel zin en kan ook wel. Meer mensen...?
+0
Knapzak
12 uur schikt me in principe wel, ik beloof echter niet dat ik niet brak ben...
+0
Octr
Idem dito.
+0
Rienk
Ik heb gereserveerd van 12-13. Je kunt maar een uur per dag dus als we twee uur willen moet iemand anders dat andere uurtje even doen
+0
Sjoerdtje
Mooi, ik doe mee. Leuk!
+0
Arend
ik sla nog fftjes over, volgende week ben ik er vast wel bij
+0
Erik
Ik kom ook! Maar is het voldoende als er maar 1 iemand een acclokaart heeft?
+0
Edje
Het lijkt me ook wel wat, maar dan volgende week, na mijn tentamen (tot 12.00u). Waar kan je je aclokaart ook alweer activeren?
+0
Rienk
Officieel moet iedereen die meevolleybalt een aclokaart hebben. Je kunt hem (geloof ik) activeren bij de balie (in het ACLO gebouw). En volgende week gaan we natuurlijk weer
+0
JP.
Er is een kans dat ik er vrijdag ook bij ben, met de kanttekening dat ik me in wil nestelen bij Knapzaks' laatste opmerking.
+0
Cobie
Ik zou eerst gaan body-fitten, maar ik heb eigenlijk meer zin in een potje volleybal. Dus ik ben er ook wel bij! ;)
welke zaal zitten we eigenlijk?
+0
Knapzak
ik ben ineens bang dat ik er niet bij ben.
Hu er ook rekening mee dat JP"s post niet naar deze verwijst.
+0
Cobie
Vergeten jullie niet allemaal te komen van 12-13 uur?
+0
Cobie
Afgelopen vrijdag waren we met z'n vieren, op zich wel leuk natuurlijk. Maar het zou nog leuker zijn als er wat meer mensen zouden komen.
Deze week ergens een keertje?
Vrijdag is nog vrij tot 16 uur zie ik, dus roept u maar!
+0
Knapzak
grmph ik zou graag willen maar ik heb een bruiloft... ;)
+0
Edje
Ik heb tot 12.00u tentamen dus daarna zou leuk zijn ( ook niet te laat daarna want dan heb ik weer andere bezigheden)
+0
Renske
dan is het ook lustrum he, hou je rekening met activiteiten?
+0
Cobie
uhm... lustrum begint 18 oktober. Ik had het over deze week! Dus over 13 oktober a.s.
+0
Henrique
komt er dit jaar ook nog een pvt? ofzo...
+0
Rienk
Dr is elk jaar PVT, dus dit jaar ook weer. (ondanks geruchten de laatste twee jaar dat ze dr mee zouden stoppen)
Vrijdag is er nog ruimte van 12:00 tot 14:00. Ik heb wel zin en kan ook wel. Meer mensen...?
12 uur schikt me in principe wel, ik beloof echter niet dat ik niet brak ben...
Idem dito.
Ik heb gereserveerd van 12-13. Je kunt maar een uur per dag dus als we twee uur willen moet iemand anders dat andere uurtje even doen
Mooi, ik doe mee. Leuk!
ik sla nog fftjes over, volgende week ben ik er vast wel bij
Ik kom ook! Maar is het voldoende als er maar 1 iemand een acclokaart heeft?
Het lijkt me ook wel wat, maar dan volgende week, na mijn tentamen (tot 12.00u). Waar kan je je aclokaart ook alweer activeren?
Officieel moet iedereen die meevolleybalt een aclokaart hebben. Je kunt hem (geloof ik) activeren bij de balie (in het ACLO gebouw). En volgende week gaan we natuurlijk weer
Er is een kans dat ik er vrijdag ook bij ben, met de kanttekening dat ik me in wil nestelen bij Knapzaks' laatste opmerking.
Ik zou eerst gaan body-fitten, maar ik heb eigenlijk meer zin in een potje volleybal. Dus ik ben er ook wel bij! ;)
welke zaal zitten we eigenlijk?
ik ben ineens bang dat ik er niet bij ben.
Hu er ook rekening mee dat JP"s post niet naar deze verwijst.
Vergeten jullie niet allemaal te komen van 12-13 uur?
Afgelopen vrijdag waren we met z'n vieren, op zich wel leuk natuurlijk. Maar het zou nog leuker zijn als er wat meer mensen zouden komen.
Deze week ergens een keertje?
Vrijdag is nog vrij tot 16 uur zie ik, dus roept u maar!
grmph ik zou graag willen maar ik heb een bruiloft... ;)
Ik heb tot 12.00u tentamen dus daarna zou leuk zijn ( ook niet te laat daarna want dan heb ik weer andere bezigheden)
dan is het ook lustrum he, hou je rekening met activiteiten?
uhm... lustrum begint 18 oktober. Ik had het over deze week! Dus over 13 oktober a.s.
komt er dit jaar ook nog een pvt? ofzo...
Dr is elk jaar PVT, dus dit jaar ook weer. (ondanks geruchten de laatste twee jaar dat ze dr mee zouden stoppen)
Ik wil trouwens ook wel weer vrijdag