Ik heb ook voldoende animi...

Het kan helaas niet meer van 10-12... Het spijt me, maar voor mijzelf komt het ook niet zo goed uit. Misschien kunnen jullie zelf nog anderhalfuurtje reserveren.

grrr
even een klein voorstel, voortaan gewoon reserveren, want steeds als er overeenstemming is over de dag en tijd, zit het alweer vol. wordt het nou deze week helemaal niet meer volleyballen?

yeah mrg half 11!

Idd, niet discussiƫren maar reserveren! Morgen van 10.30 tot 12 uur in zaal 4! Neem al je vriendjes en vriendinnetjes mee.

goed bezig!

Ik doe mee!

yeehaw! ben ik denk ik bij!

crap, een of ander responsie college om 11 uur gepland, en die tentamenvoorbereiding kan ik erg goed gebruiken. 30 - 40 minuten volleyballen is haalbaar, maar daarna haak ik af.

Soowwheee dat was weer lekker! Leuk dat er zoveel mensen zijn komen opdagen. Moeten we vaker doen.

Reminder: komende zaterdag van 12 to 14 uur kun je volleyballen met Joan en de zijnen.

klopt, was lekker!

volgende week?

Het was inderdaad leuk!
Volgende week weer, welke dag?

Wil de volleybalafdeling van de GSV ook meedoen met het interamicaalsporttoernooi? Zo ja, dan kom ik ook eens mee trainen!

Ik denk dat er vast wel animi voor is.
Volgende week een keertje weer volleyballen? Iemand voorkeur voor dag?

ik kan volgende week niet, maar de we(e)k(en) daarna zeker wel!

Jo, wanneer is er weer een zaal gereserveerd? Jaap, dat je die mail rondstuurde, was wel een magistraal idee trouwens.... hint...hint

Iedereen met een Aclo kaart kan een zaal reserveren. 050-3638063, vragen naar Taco.

Ik heb net even gekeken op de site van de Aclo en volgende week is er niet zoveel meer vrij, alleen af en toe 's ochtends nog wat. Wel is a.s. maandag nog vrij tot 15.30 uur, maar ik weet niet of er dan genoeg animo voor is.
Ik kan in elk geval niet maandag. Dus ik denk dat het pas de week erna wordt.

JP. schreef: Iedereen met een Aclo kaart kan een zaal reserveren. 050-3638063, vragen naar Taco.

Dat is het probleem..... heb ik niet...... :lol:

net gebeacht en het gevoel komt er weer helemaal!!
Wie heeft er zin om een zandveldje een balletje te slaan, van t weekend bijvoorbeeld??