Yups, 't was gezellig!

Ik vond het dagje dat ik meedeed ook leuk! Volgende keer iets meer oefenen en iets minder persoonlijke fouten dan worden we goede subtoppers.

Er zijn ook foto's:

Meer op www.pvt-online.nl

ik heb me ook wel vermaakt. ben wel benieuwd naar al die andere fotos haha..

hebben jullie trouwens uberhaubt nog gehoord dat bij de laatste wedstrijd het liedje Ga maar Weg van Jannes is gedraaid voor 'de GSV uit Groningen omdat ze alle wedstrijden nog verloren hebben' ? :lol:

Jaaaa, het was leuk! Prima vermaakt als speler-coach ;) Team, Renske, Timp, Gijs, EHBO, Oudman Keukens, bedankt hè?

GSV-team bedankt! Het was super. Het was ongelofelijk leuk jullie aan te moedigen. Het plaatje maakte het wel af idd Jessica! Ben benieuwd naar de foto's. Die zijn namelijk het echte bewijsmateriaal dat amice Antuma en ik er in functie gekleed aanwezig waren. En dat amice Beekhuis in zijn stropdas enkele smashes heeft gemaakt!

Het feest werd compleet toen Bob de Jong en Carl Verheijen medailles haalden. Wat een sportieve middag.

Team, supporters en Oudman keukens bedankt he, twas echt tof.

We waren trouwens officieel niet eens het gezelligste team volgens de organisatie...
Die hebben vast niet gekeken vrijdag

wie wel dan?

VGST

VGST is niet gezellig. VGST zit op woensdagavond bij de pleegouders Triviant en Twister te spelen.

ja heel jammer, ipv de pimpelaer onveilig te maken een beetje op tijd naar bed gaan...

gaan we volgende week trouwens weer volleyballen?

Prima, wanneer?

volgende week vrijdagmiddag? ik heb wel weer zin :)

ben ik dnek ik bij.

een aclokaart bezitter die wil reserveren voor vrijdag?

Is er animo voor komende vrijdag? dan wil ik wel ff reserveren. Kan ik zelf twee uur reserveren of moet je dat met z'n tweeën doen?

Ik kan wel tussen 11 en 13.30... Daarna lijkt me niet meer zo handig.
En gewoon heel zelfverzekerd voor 2 uur achterelkaar reserveren. Anders moet je maar even posten...

ik kan waarschijnlijk ook wel vanaf een uur of 11 maar dat weet ik nog niet zeker

Jullie weten dat het donderdag wisselings-HV is?? 11. 00 is wat mij betreft nogal vroeg, waarom kan het niet na 13.30??

Ik zit om 14.00 bij de bloedbank en daarna volleyen lijkt mij geen goed idee... Maar goed, het kan natuurlijk wel na 13.30 als er genoeg mensen zijn!