Mocht de pvt-selectie dan nog steeds slaapplekken nodig hebben, dan is er ook altijd nog mijn ouderlijk huis, dus mogelijkheden zijn er genoeg denk ik.

JP. schreef: Het was ook een grapje. Wat moest er ook alweer mee? Matje slaapzak kussen slopen?

jep doe maar.

PVT-ers heel veel plezier en succes de komende dagen, misschien kom ik nog wel een keer supporteren!

wij hebben alle herriemaakapparaten voor je mee. regel nog ff een spandoek ;)

Hupsaaa jongens, veel succes! Kick some ass, dan maak ik het morgen wel even af met jullie!

He is er nog iemand die een fiets over heeft? Is wel handig om in Assen te gebruiken.

kort verslagje tussendoor:

reterelaxed feest hier, veel jeugdig publiek, de eerste sterren zijn al van de hemel gespeeld. De VGST is op punten iets beter gebleken, gelooftechnisch komen ze er echter niet. HBO zwolle was ook iets sterker. Leuk dat het publiek er was, we hebben veel aan ze gehad. Maurijn en Maurice bedankt hoor.
Oudman Keukens ook trouwens. We komen er wel.

De tweede set tegen Twente was erg spannend. Jammer dat we uiteindelijk verloren; de koprol maakte wel veel goed!

De eerste set tegen Zwolle vond ik van jullie kant zeer goed, jammer dat het mis ging op het laatste moment. De sfeer is inderdaad goed! Veel bekenden weer gezien en lekker gesupport. Jongens en Renske, bedankt! Het was leuk.

De eerste set is binnen. We hebben 1-1 gespeeld tegen het MAC (menso alting college).

Hoi hoi!!

TuttieRuthie

congratz en succes he!

ououououououdmankeukens

hoe gaat het daar in assen? verslaggever ter plaatse?

Ik hoorde zojuist uit betrouwbare fiscusbron dat het erg gezellig is, maar dat de winstkansen over het algemeen niet al te hoog ingeschat worden, hetgeen tot nog toe uitgekomen is....

gaan er morgen nog supporters die kant op? Ik ga waarschijnlijk wel, is wel leuk om met wat meer te gaan!! Dan gaan de winstkansen ook wat omhoog...

We spelen om 16:30, en ik ga met de trein van 15:38 weer die kant op. Het hele eerste treinstel is afgehuurd en beschilderd tot supporterswagon, dus schroom niet om ook gezellig in te stappen.

ik ben van de partij! (niet met de speciale trein trouwens..)

Spelers, coach, publiek, familie Knapper, en de rest, bedankt! Ik heb me prima vermaakt in het Assense. Vooral de laatste wedstrijd is bij mij in goede geaardheid gesmasht.

ooooooouuuuuuuudman keukens bedankt

er is gevlogen, er is geland, ik heb me prima vermaakt

(grapje toch zeker?) nee echt

ik ook! echt! supporters: bedankt!

TEAM! Supporters! Iedereen bedankt! Wat kan ik zeggen? Het waren drie fantastische dagen!