we hebben gekeken, maar zo'n apparaat kopen kost je bijna 40 eurounits.. en mn ouders hebben ook niks.

Bovendien zou dat ding er volgens de verkoopmanager aldaar na een week al mee ophouden. Kom nou.
En die shirts, wacht maar tot je ze ziet. Dan val je helemaal van je spreekwoordelijke stoel.
En 3: mijn ontheffing voor de donderdagmiddag is goedgekeurd? Ja?

@JP: je ontheffing is met algemene stemmen voor aangenomen.
@Carloz: gewoon meenemen die bal, beter iets dan niets en ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in dat daar genoeg ballen zijn.

Ik had nog 4 preferente stemmen/machtigingen tegen; dus helaas verworpen, daar het een 3 kwart meerderheid vereist om ontheffing te krijgen.

De bal neem ik wel mee; misschien dat hij, als hij flink wordt opgepompt nog een btje dienst kan doen.

Postma als jij afgelopen zhaterdag niet zo had lopen verzaken had je kunnen weten dat die manier van democratiseren zo achterhaald is als het bospad naar Rome.
Die ontheffing is er dus gewoon door, en ik dank alle betrokkenen. Ook namens De Verre Naasten, welke ik ook voor jullie een stukje dichterbij ga brengen. Tot naast je bed.

Goedzo ik zie aan je avatar dat je in de leer bent geweest bij Antuma. Dat zijn de mensen waar je je informatie vandaan moet halen. Alsof Gerritsen dit weet Postma...

Ik ga denk ik woensdag met de trein van 13.17. Gaan er dan nog meer mensen??

Hey voor het geval ik enkelen van jullie niet meer spreek vóór woensdag avond:

zet em op he!!

Ik ben er wo. avond om 21.30 bij.

-->verder ben k nog op zoek naar een nieuwe avatar :).

renskebuit schreef: Ik ga denk ik woensdag met de trein van 13.17. Gaan er dan nog meer mensen??

Strak plan Renske, ik ben er dan wel bij. Hoelaat zijn we dan in de sporthal?? We moeten er iig op tijd zijn om nog wat dingen door te spreken voor in de de wedstrijd.

Wat nou eigenlijk de bedoeling van het spelletje is bijvoorbeeld.
13:17 was ik ook van plan. Malle toevalligheid. 12:45 Saffier.
Allert zijn de shirts er al?

Dan zijn we rond 13.30 in Ass'n. 10/15 minuten lopen, 13.45 in de sporthal. 14.00 omgekleed en klaar. Hebben we een half uur de tijd!
Ik ga denk ik gelijk uit college, dus ga niet langs saffier (Is een klein beetje om)

Ik ben heel erg benieuwd naar de shirts! Zijn ze mooi geworden Allert?

De stadsbus lijn 4 brengt je redelijk dichtbij de Timp, vertrekt om 13:43 vanaf het station: 1 halte blijven zitten.

Ik denk niet dat mijn tas zo zwaar is dat ik m niet voor 10minuten/kwartier kan dragen.
Trouwens is er enige slaapgelegenheid? Moeten we daar nog iets voor meenemen? Of is het de bedoeling dat je elke dag lekker in je eigen bedje gaat slapen?

ik neem die trein ook wel

we moeten neem ik aan zelf voor een (wit) broekje zorgen?
het heeft mijn voorkeur om iig de eerste nacht wel met zn allen in assen te blijven slapen, lang leve de teambuilding toch?

mee eens

Dr kunnen waarschijnlijk wel twee of drie bij mij, maar sowieso niet meer dan drie want mijn broertje heeft al ongeveer al zn vrienden uitgenodigd

Eventueel kunnen er 1 a 2 bij ons slapen.

He allert, de kruik ligt toch al klaar? ;)

Kunnen we niet gewoon een matje uitrollen in de sporthal? Dat doen ze toch ook als er dingen ontploft zijn enzo.

tjonge, slapen bij mijn ouders is echt geen probleem, maar veel meer dan 6 moeten het er niet worden lijkt me. dus het is toch prima?

Het was ook een grapje. Wat moest er ook alweer mee? Matje slaapzak kussen slopen?