He mensjes, vooral renske: Volgende keer wil ik ook wel meedoen! Lijkt me leuk.

Ik weet niet of er nog gespeeld wordt voor PVT. Ik denk het niet, maar na pvt zal mogelijk ook nog wel gevolleybald worden...

Verder: wanneer moeten we tegen de VGST?

Mausie vroeg dat, want hij wilde dan misschien ff gaan kijken. Ik hoop niet eerder dan wo. 21.30; dan ben ik er namelijk zelf ook bij.

sorry, is gelijk om 14.30.

Jammer.

JP. schreef: Aangezien ik donderdag vet ver moet reizen naar Amersfoort en daar fris en fruitig een vergadering moet bijwonen, zou ik graag de laatste wedstrijd willen skippen. Dus.

Dit heeft Jaap getypt, en die heeft de essentie van mijn situatie niet helemaal kunnen raken. Punt is dat ik rond etenstijd in Amersfoort moet zijn, en het dus wel heel krap gaat worden als we pas om 15:30 moeten spelen. Bovendien vraagt deze vergadering nog wat voorbereidingen, die ik mooi na de wedstrijd van 11 uur zou kunnen doen.

renskebuit schreef: Is that possible met de aantallen?

donderdag: Jaap, Arend, Rienk, JP, Wim, Allert, Roberto
Zonder mij zit je dus op 6 man. Precies genoeg, mits er niemand iets breekt of scheurt.
En anders mag jij mijn spelerskaart gewoon wel even lenen. Vind ik.

Prima

Is er nog iemand van plan om bij de opening aanwezig te zijn? Die is overigens verplaatst van de Kandelaarkerk naar de Maranathakerk. Vervoerstechnisch vrij waardeloos... Officieel moet de coach de spelerskaarten afhalen, dus Renske ;)

Rienk zou er iig wel zijn had hij geloof ik aangegeven...en renske dus :P

Renske zei afgelopen zaterdag dat ze tot 1 uur college had dus daar hoef je niet op te rekenen denk ik. Ik moet zeggen ik heb weinig zin om daar zo vroeg te zijn, we spelen pas om half drie onze eerste wedstrijd. Ik zal er dan dus niet zijn.

Sorry, ik kan er echt niet zijn. Als ik geen college had, zou ik komen, maar dat gaat niet lukken.

Ik kom sowieso de eerste wedstrijd aanschouwen. Is de timp afstandtechnisch vanaf cs Assen een beetje te bereiken?

10 minuutjes lopen van het station. http://www.map24.nl is een ideale site om de route op uit te printen/te bekijken.

ik ben dr wel om tien uur, ik geloof dat Allert er ook zou zijn.

Ik heb sowieso weinig zin oim daar in mn eentje te zitten dus als dr nog meer komen, altijd leuk

redelijk logisch

uiteraard zou ik je graag gezelschap houden, maar ik kopieer renskes excuus om afwezig te zijn voor het gemak maar...

jep ik ben er ook. ik ga denk ik met auto danwel fiets, en dan is het retemakkelijk te doen vanaf het CS. dus als je mee wilt, even bellen met mij. wordt geloof ik door de leiding wel op prijs gesteld..

Lijn 319 en lijn 51 vanuit Groningen stoppen ook vlak bij de Maranathakerk (Nobellaan 140).

Kun je dan niet bijna net zo snel lopen?

Als je meer dan 5 minuten moet wachten, kan het volgens mij al niet meer uit. Vanaf de nobellaan (maranatakerk) is het ook zeker 5 minuten lopen).

Totaal cs->timp is 10 tot max 15 minuten lopen.

hee kan zijn dat ik het gemist heb hoor, maar hoe zit het met shirts etc?

wordt geregeld, inclusief sponsor...

Yo, wat goed bezig!!

Verder: waren er al mensen die een fatsoenlijke bal konden regelen om mee in te kunnen spelen? Anders zie ik me genoodzaakt mijn onfatsoenlijke bal mee te nemen...