TuttieRuthie

mogen er ook meisjes komen meetrainen, voor de lol?

Tuurlijk! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd...

TuttieRuthie

wie weet, kheb ook een tentamen ontdekte ik net ...:s

misschien dat ik mij wel laat verleiden tot een heerlijke volleybal... klinkt verrukkuluk

PVT is dit jaar van woensdag 22 tot zaterdag 25 februari. Of eigenlijk tot 24 februari, want we moeten er niet van uitgaan dat we de kruisfinales halen....

Hans P schreef: PVT is dit jaar van woensdag 22 tot zaterdag 25 februari. Of eigenlijk tot 24 februari, want we moeten er niet van uitgaan dat we de kruisfinales halen....

hmm, het PVT 2 maandjes na kerst,
logisch toch

vanDijk schreef:
Hans P schreef: PVT is dit jaar van woensdag 22 tot zaterdag 25 februari. Of eigenlijk tot 24 februari, want we moeten er niet van uitgaan dat we de kruisfinales halen....

hmm, het PVT 2 maandjes na kerst,
logisch toch

??

heb geen aclo-kaart maar wil vanmiddag wel volleyballen, moet je dan het woord 'ingang' creatief gaan interpreteren of is dat nog niet zo nodig...?

Als ik qua studie een beetje productief ben de komende uren, kom ik ook wel even een balletje mee meppen.

ik ben er straks.

blijven jullie tot 16u..?

Hans P schreef:
renskebuit schreef: Is er ook een damesteam???

Dat weet ik niet, volgens mij regelt Liesbeth Slager dat. Maar ik weet niet zeker of ze een damesteam heeft opgegeven.

Nope, heb niets opgegeven. Heb het veel te druk om me er mee bezig te houden, dus als je wat wilt moet je zelf even contact opnemen met PVT organisatie. Maar denk niet dat er nog een damesteam bij mag. Succes anyway...

Alladin schreef: blijven jullie tot 16u..?

Ja.

Zo, dat was bij lange na geen PVT-niveau, maar wel super lekker!

Een volgende keer zou ik ook wel weer mee willen doen. Ff de spieren los...

Oh ja, Renske, had ik al gezegd dat je als enige aanwezige vrouw keurig je mannetje stond :wink: ?

haha, ik vond t erg gezellig!! volgende week weer???

respect voor de meer getalenteerde volleyballers, het is wel moeilijk en je wordt er wel moe van :)

maar wacht maar tot ik schoenen meebreng...volgende week :lol:

Dan ben ik er ook bij. Geloof ik.

Volgende week van 15-16!!