Die organisatieballen zou ik niet al te hard vanuit gaan wat het inspelen betreft, en daar gaat het natuurlijk om. Bij wedstrijden zullen idd wel ballen aanwezig zijn, maar waarschijnlijk willen meer mensen dan wij alleen inspelen, en met je eigen bal, kun je die gewoon opeisen ;).

Verder: wat zijn de sponsor voorwaarden? Dat je de media moet halen en je anders alsnog de shirts moet betalen?

Ik zeg: roof radio is ook media!

Hee jan paul, neem je telefoon ff op anders. die voicemail van je... zullen we morgen ofzo even achter shirts aan? ik begreep van robbert dat jij een bepaald logo hebt wat er op kan en dat jij weet waar die shop zit die dat kan?

Oudman wil best wel sponsoren waarschijnlijk, anders heeft hij nog wel shirts liggen maar die voldoen waarschijnlijk niet aan de reclame eisen. hangt er ff vanaf wat ze kosten en daar had ik zo geen idee van.

Ik krijg net van Matthijs door dat hij op woensdag de eerste twee wedstrijden mee kan spelen. De donderdag en vrijdag moet ik nog van hem horen. Het overzicht wordt dan:

woensdag: Arend, Rienk, JP, Wim, Allert, Matthijs (14:30 en 17:00), Roberto (alleen 21:30??)
donderdag: Jaap (?), Arend, Rienk, JP, Wim, Allert, Roberto
vrijdag: Arend, Rienk, JP(ook om 10.00 uur?), Wim(ook om 10.00 uur?) Roberto, Allert

De wedstrijden:

Woensdag: 14:30, 17:00, 21:30
Donderdag: 10:00, 11:00, 15:30 ('s avonds feestavond)
Vrijdag 10:00, 14:00, 16:30 of 17:00, 19:30 of 20:30 (die laatste twee wedstrijden hangt van onze positie af)

Hangt iedereen overigens de hele dag in de timp? Of wat zijn daarvoor de plannen?

Ik heb geen plannen voor de timp... maar verder... Ik heb echt geen idee...
Is het nu eigenlijk rond qua aantallen mensen?

Als ik hans' post begrijp, is vrijdag nog een mogelijk probleem, als 2 mensen niet om 10.00 uur er zijn.

Verder:
Woensdag eerste wedstrijd 14.30 laatste 21.30
Donderdag eerste wedstrijd 10.00 laaste 15.30
Vrijdag 10.00 tot 'savonds

Vooral woensdag en vrijdag is best lang. Zijn hierover al concrete ideeën? Ik, hans, Rienk en Allert wonen in Assen, maar wat doet de rest? Heen en weer peddelen tussen Assen en Groningen? Shoppen?

Berichtje geplukt van VGST.nl, opzich ook wel leuk voor hier:

wat volleybal theorie 8)

Ter voorbereiding voor de training van woensdag staan hieronder een aantal link naar filmpjes waarin de basis volleybal technieken worden uitgelegd. Erg nuttig voor de minder geoefende spelers onder ons: Serveren http://www.uvo-amsterdam.nl/preview/film/serveren.wmv Onderhands http://www.uvo-amsterdam.nl/preview/film/onderhands.wmv Bovenhands http://www.uvo-amsterdam.nl/preview/film/bovenhands.wmv Smash http://www.uvo-amsterdam.nl/preview/film/aanvallen.wmv en ook nog http://www.pegasusvolleybal.net/jeugd/l ... hniek.html

Mooi... Vergeet je vooral niet te ergeren nadat je onderhands hebt opgeslagen!

Volgens mij heb ik het al gezegd maar vrijdag 10 uur moet ik kunnen halen. Verder heb ik een weekend-ov, het liefst slaap ik dus bij mensen die in Assen wonen. Als dat kan en als zij in Assen blijven. Het is sowieso wel gezellig als je met het team in Assen blijft. Beetje teambuilding ;) Nu ik dit zeg besef ik dat dat alleen voor de woensdagavond geldt. Maar ja, toch één avond.

Begrijp ik het nu goed als ik zeg dat Roberto woensdagavond de laatste wedstrijd meespeelt??

Mbeki schreef: Volgens mij heb ik het al gezegd maar vrijdag 10 uur moet ik kunnen halen. Verder heb ik een weekend-ov, het liefst slaap ik dus bij mensen die in Assen wonen. Als dat kan en als zij in Assen blijven. Het is sowieso wel gezellig als je met het team in Assen blijft. Beetje teambuilding ;) Nu ik dit zeg besef ik dat dat alleen voor de woensdagavond geldt. Maar ja, toch één avond. Begrijp ik het nu goed als ik zeg dat Roberto woensdagavond de laatste wedstrijd meespeelt??

gister de moeder aller moeders gesproken, die vond het geen probleem als er bij ze geslapen, gegeten en gezellig gedaan wordt (de drie g's dus). iedereen mag komen. neem aan dat bij Rienk, Roberto danwel Hans ook nog wel wat plek te regelen valt.

Ik werd net gebeld door de coach van het damesteam van de ATV. Of we zin hadden in een oefenpotje!
Vrijdag van 14.00-16-00. Zouden jullie even kunnen posten of jullie kunnen? Ik kan zelf wel.

Ik kan wel. Is de zaal voor zaterdag al besproken?

Ik kan en ga ook. Die lui zijn er toch.
En zullen we zaterdag dan ook maar doen? Effe twee dagen achter elkaar knallen. 10 uur?

beide ben ik bij.

Toppie! Wie reserveert even voor zaterdag? Ik zit @themoment in de CMB

CMB?

centrale medische bibliotheek.. jaaaa, lijkt heel wat he

'ke.

@mbeki die ernaar vroeg (en de rest): ik denk dat ik er wo. avond bij ben; vandaag hoop ik uitsluitsel te kunnen geven. Ligt nog even aan hoe vandaag e.e.a. zich ontwikkelt.

Zaterdag van 12.30 tot 14.00 uur volleybal.

Van 10 tot 12 hadden ze niet meer en met deze tijd kan Jaap ook nog net komen. Jammer Knapper, dan maar wat iets actiever spelen op vrijdag.;)

Prima, ik zal die gast van de ATV even bellen dat we vrijdag het net wat hoger komen hangen. Die meiden zijn volgens mij wel heel goed hoor, maar natuurlijk verwacht ik het uiterste van jullie! :wink:

Dus vrijdag: 14.00-16.00 en zaterdag 12.30-14.00! Perfectos!