idem

jaaa ckers ben ik er bij!

ik ben dr ook. met eigen sporttape en al.

ik probeer er het grootste deel van het laatste uur bij te zijn

TuttieRuthie

Hee, ik ben er zeer waarschijnlijk ook een keertje bij! Gezellig! Of gaan jullie echt oefenen voor pvt ofzo?

We gaan keihard oefenen, dus ehh kun jij dat niveau wel aan? :P :girl1:

tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd! gezellig!

TuttieRuthie
Carloz schreef: We gaan keihard oefenen, dus ehh kun jij dat niveau wel aan? :P :girl1:

Pas jij maar op :P

haha je hoeft alleen maar roberto's schoenen achterover te drukken, dan valt het met dat keihard oefenen van zijn kant ook wel weer mee :P

geef daarnaast Knappert een keer een ferme handdruk en hem hou je dan ook wel onder de duim

we gaan niet spott'n met elkaars gebreken he.. ik zeg altijd maar, iedere gek heeft zn eigen gebrek

Kan ik voor de gelegenheid een keertje meedoen?

mais sure! zoals ik al zei, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

ik heb om 14u vergadering, hoop er om 15u bij te zijn!

niet dus..

Haha jammer dan...

En Tuttirutti, was je toch een btje te bang? :D

Nou als je die gefrustreerde harses van Roberto af en toe zag dan kan ik me dat wel voorstellen. Het was overigens best een lekker potje. Alleen moet de vent die dat systeem heeft bedacht wel even wat meer leren chillen, qua belasting van de spelverdelers.

Volgende week gaat niet lukken i.v.m. gebrek aan mogelijkheid.

haha nee man, allert moet de volgende keer gewoon een beetje doorrennen :)
ik vond het ook wel een lekker middagje ballen, volgende zal ik wel weer op tijd komen op mn opslag zuiver te krijgen.
maar renske je bedoelt hoop ik dat het gebrek aan mogelijkheid alleen voor jou geldt? ik zit net in een lekker sportritme...

renskebuit schreef: Volgende week gaat niet lukken i.v.m. gebrek aan mogelijkheid.

Niet zo snel, woensdag 8-2 is er nog plek tussen 13 en 15 uur, zijn er mensen die dan kunnen? Ik namelijk wel (en ik schijt zo langzamerhand op die vrijdag, want dan kan ik bijna nooit... :cry: ).

ik wel, ik heb de hele week vakantie