Ik niet, ik ga Carloz aflossen in Deventer.

Ik heb eigenlijk van 9 tot 12 tentamen, maar ik denk dat ik rond tien uur wel klaar ben. Dus dan kom ik wel

was een lekker potje ballen :) volgende week weer?

ja er is voor volgende week vrijdag van 14.00-16.00 gereserveerd. wie komt?
ik.

nog meer animi?

misschien...

Waarschijnlijk. Mits ik de nacht ervoor beter slaap dan afgelopen nacht.

jonges! kan t ietsjepietsje enthousiaster? komop! we kunnen het! we gaan ervoor! we gaan winnen! we doen het gewoon! jaaaaaaahhh...

... zo iedereen weer opgepept?

yep :) ik zal er zijn met mijn wonderboots

Shiiiit ben ik net aan het werk...

ah toe?

Ik ben er ook wel bij, ik weet niet of ik tot het eind blijf maar 14.00 uur moet zeker kunnen.

jes.. mooizo.. ik hoorde van henderi dat hij ook wel een keertje wilde komen, dus dat gaat de goeie kant op!

vrijdag 14-16 toch? breekt mn dag zo in tweeën..

Misschien ik zelfs weer, maar noway zonder schoenen. Dat is een aanslag op m'n voeten gebleken...

Shiiiit van 14:00 - 17:00 tentamen dus ik denk dat ik er niet veel eerder dan 15:00 uur bij zal zijn :wink:

Verhip. Donderdag 23 februari heb ik des avonds een activiteit beneden Ermelo. Hoorde ik nou laatst dat we dan geen wedstrijden hoeven te spelen? En hoe zitten we op de vrijdag? Is daar al iets over bekend?

Dit waren mijn vragen. Terug naar de studio.

Ik denk woensdag donderdag en vrijdag wedstrijden, en zaterdag (finales) zijn we uitgeschakeld 8). Hans weet 't vast beter, want z'n broer is vaak de PVT-boss geweest.

Hierbij een overzicht van onze wedstrijden:

Woensdag: 14:30, 17:00, 21:30
Donderdag: 10:00, 11:00, 15:30 ('s avonds feestavond)
Vrijdag 10:00, 14:00, 16:30 of 17:00, 19:30 of 20:30 (die laatste twee wedstrijden hangt van onze positie af)

@ JP: je kunt dus prima naar Ermelo, alleen wel lekker vroeg opstaan vrijdag.
@ Mbeki: de HV is dus ook geen probleem.

Komen er nog wat lui morgen?

Ik ben namelijk wel van plan, mits er een btje een fatsoenlijke opkomst is. Moet toch weer es naar Groningen, dus kan dan gelijk wel ff mee komen trainen. Neem deze keer wel m'n schoenen mee ;).

Ik ben er zeker bij, ik heb er nu al zin in.