ik ga voor de rechter, of moet ik m dan gewoon verkeerd om aan doen?

He wat zijn jullie een amateurs. Bij een ace moeten we zeker ook op de grond slaan of niet? Ik zit er nu serieus aan te denken om er een vakantie tegen aan te gooien rond 23 februari en dan niet in Assen.

Beekhuis, wat zullen we nou beleven? Als ik de coach was, zou ik een creatieve reprimande verzinnen met bijv. het onderschrift van Mbeki. Flinke wrijving op de houten vloer van de Timp door bij voorkeur Mbeki, zorgt voor een mooie glans.

Toch leuk als ons team op een glanzende vloer speelt 8).

Volgens mij glimt de houten vloer van de Timp altijd al. ;) Daarnaast moet je mijn opmerking maar lezen door de bril van mijn onderschrift, volgens mij komt het dan wel goed.

ja maar als die bril van je onderschrift niet is opgewreven, valt er weinig te zien :wink:
Maarre we moeten maar iets van een soort van alternatief bedenken, haha, ik vind t namelijk ook helemaal niks...

Moonen

hoe?

ben er a.s. vrijdag weer niet, stink tentamens van tegenwoordig ook :roll:

Laten we het donderdag doen (zonder controles ;)). Dan ben ik er ook.

Voor vrijdag is al gereserveerd. Maar die kan vast wel gecancelled worden. Donderdag kan ik wel, liefst van 10 tot 12 ofzo. Zijn er meer die dat liever hebben?

eh ja ik vind het prima... mij maakt het niet zoveel uit...

Ja ik ben heel erg voor, want donderdag kan ik wel en vrijdag niet!

Ik heb om 12 uur vergadering boven soos. Dus ik kan wel al zou van half 10 tot half 12 me beter uitkomen. Kan dat niet dan ga ik wat eerder weg.

ik vind donderdag meer dan prima

Het verzet is gepleegd.
Donderdag van 10:30 tot 12:30 in Zaal 4. En dus niet meer vrijdag. Doe je dan het eerste uurtje wel mee Week Bimhuis?

@Meneer die de Amstel reserve bank voor eigen gebruik gaat meenemen: waarschijnlijk zal ik er wel ff zijn.

:oops: zo vroeg?Ik heb van 10.00 tot 11.00 uur een voortgangsgesprek met m'n afstudeerbegeleidster in paddepoel. Dat kon nogwel es een lang gesprek worden ;) dus ben er met deze tijd niet heel lang bij mocht ik erbij zijn.

Kan 't niet van 12 tot 14? Of nog later? Anders kom ik gewoon wel ff kijken ;)

Toedels!!

edit:

op https://www.rug.nl/gai/scam/default.asp
lijkt de struikhal nog van 12.00 tot 14.00 vrij te zijn. Kan dat niet? W.m.b. beter, maar k weet niet hoe anderen dan zitten?

Deels aan de lunch en deels aan de telefoon.

Ha, dat gaat em dus niet worden (nipo zeker). Jammer dan ;).

ik kom denk ik ook!