Ik kom! En Matthijs F. ook. En de verwachtingen zijn huuiiizenhoog...
+0
Renske
haha, iedereen dus zn professionele gezicht opzetten...
maarre tof! gaat helemaal goed komen!
+0
JP.
Het wordt welhaast tijd voor een extra zaaltje.
Voor mensen die voordien nog een beetje willen oefenen:
+0
Machteld
JP. schreef: Het wordt welhaast tijd voor een extra zaaltje.
Niet zo'n net spelletje als je de eerste 5 levels gehaald hebt..... :wink:
getumout
+0
Carloz
JP. schreef: Het wordt welhaast tijd voor een extra zaaltje.
serieus? hoeveel komen vrijdag a.s. waarsch. dan?
+0
Renske
oi oi oi.. volgens mij moet ik mijn computerskills nog wat verbeteren wil ik kunnen zeggen dat ik goed ben ik volleybal... oioioi
maar tofhee dat er zoveel komen!
ik haak af, mijn prioriteitenlijstje voor de vrijdag is ineens flink door elkaar geshuffled
+0
Carloz
Ik haak aan. Hoop dat ik niet al te brak ben, heb namelijk een Nieuwjaarsreceptie met eten en alles erop en er aan tot 'savonds laat. Ben benieuwd wat dat wordt ;). 'k word daarna nog ff naar huis (lees m'n ouders huis) gebracht, zodat ik morgen een dagje in Groningen zit, mét sporttas, dus ik kom ook ff meeballen.
Gister voor 't eerst sinds lang getraind, en dat ging opzich wel vrij aardig. Btje spierpijn toch wel, maar dat is morgen wel weer over...
+0
Hans P
Carloz schreef: Gister voor 't eerst sinds lang getraind, en dat ging opzich wel vrij aardig. Btje spierpijn toch wel, maar dat is morgen wel weer over...
Met een fitte Carloz: dakhakken tot de finale!
(wij hadden Jannes met de nieuwjaarsreceptie, en jullie?)
+0
Carloz
Ik hoop Ali B, maar i.i.g. een speech van onze topman, wim schenk, en wie weet een openings stunt. 'k schijn ook nog een nieuwjaarscadeau te krijgen, whateven that may be.
In ieder geval tot morgen ;).
+0
JP.
Vast niet zo'n mooie kurkenwippert die je bij Nipo bent misgelopen.
En oh ja, mijn animo voor morgen werkt nog steeds.
+0
Jaap
Sooow lekker mijn energie kwijtgeraakt en een collectie blauwe plekken opgespaard (ondanks kniebeschermers). Wanneer gaan we weer?
+0
JP.
Het was mieters.
Volgende week vrijdag, zelfde zaal (4), zelfde tijd (14 tot 16), zelfde spelletje.
+0
Renske
ik hoop toch echt wel op een ander spelletje gezien het aantal foute serve's en de blauw(nu PAARS)heid van mijn knieën!
maar verder ging t lekker hoor...
+0
JP.
Zo blijkt maar weer, die kniebeschermerts worden zwaar overschat.
+0
Knapzak
duimbeschermers daarentegen kun je niet zwaar genoeg onderschatten.
+0
Hans P
Ik wil heupbeschermers en dan vooral voor mijn linkerheup.
+0
Renske
hoe gaat het met je duim? al wat meer beweging erin?
Ik kom! En Matthijs F. ook. En de verwachtingen zijn huuiiizenhoog...
haha, iedereen dus zn professionele gezicht opzetten...
maarre tof! gaat helemaal goed komen!
Het wordt welhaast tijd voor een extra zaaltje.
Niet zo'n net spelletje als je de eerste 5 levels gehaald hebt..... :wink:
getumout
serieus? hoeveel komen vrijdag a.s. waarsch. dan?
oi oi oi.. volgens mij moet ik mijn computerskills nog wat verbeteren wil ik kunnen zeggen dat ik goed ben ik volleybal... oioioi
maar tofhee dat er zoveel komen!
reminder: morgen (20-01-2006): 14.00-16.00: zaal 1: Volleyballllll!!
ik haak af, mijn prioriteitenlijstje voor de vrijdag is ineens flink door elkaar geshuffled
Ik haak aan. Hoop dat ik niet al te brak ben, heb namelijk een Nieuwjaarsreceptie met eten en alles erop en er aan tot 'savonds laat. Ben benieuwd wat dat wordt ;). 'k word daarna nog ff naar huis (lees m'n ouders huis) gebracht, zodat ik morgen een dagje in Groningen zit, mét sporttas, dus ik kom ook ff meeballen.
Gister voor 't eerst sinds lang getraind, en dat ging opzich wel vrij aardig. Btje spierpijn toch wel, maar dat is morgen wel weer over...
Met een fitte Carloz: dakhakken tot de finale!
(wij hadden Jannes met de nieuwjaarsreceptie, en jullie?)
Ik hoop Ali B, maar i.i.g. een speech van onze topman, wim schenk, en wie weet een openings stunt. 'k schijn ook nog een nieuwjaarscadeau te krijgen, whateven that may be.
In ieder geval tot morgen ;).
Vast niet zo'n mooie kurkenwippert die je bij Nipo bent misgelopen.
En oh ja, mijn animo voor morgen werkt nog steeds.
Sooow lekker mijn energie kwijtgeraakt en een collectie blauwe plekken opgespaard (ondanks kniebeschermers). Wanneer gaan we weer?
Het was mieters.
Volgende week vrijdag, zelfde zaal (4), zelfde tijd (14 tot 16), zelfde spelletje.
ik hoop toch echt wel op een ander spelletje gezien het aantal foute serve's en de blauw(nu PAARS)heid van mijn knieën!
maar verder ging t lekker hoor...
Zo blijkt maar weer, die kniebeschermerts worden zwaar overschat.
duimbeschermers daarentegen kun je niet zwaar genoeg onderschatten.
Ik wil heupbeschermers en dan vooral voor mijn linkerheup.
hoe gaat het met je duim? al wat meer beweging erin?
linkerheupbeschermers lijken mij ook wel wat idd