sorry, ik ben tot 13 bezet

10-12 ben ik bij, alles tussen 13 en 16 niet.

Ik zie het al wel weer, het wordt niks vrijdag. Ik kan alleen tussen 12 en 14.30 verder niet.

Hehai!

Om het voor deze week te gaan compenseren stel ik voor om volgende week twee keer te gaan trainen, ondanks alle verleidelijke verlokkingen van tentamens en studieboeken enzo.
We kunnen ook eventueel twee keer anderhalf uur gaan trainen, in plaats van twee uur. Het maakt mij niet zoveel uit.
Sowieso lijkt het me handig om in ieder geval een keer te trainen met iedereen die mee gaat doen met t PVT.

Om maar gelijk een datum te prikken heb ik al even gekeken bij de sait van de aclo. Er is niet veel meer vrij, maar voor zover te zien, is er op deze dagen nog plek.

• maandag (16/01) - 14.00-16.00
  • donderdag (19/01) - 11.30-14.00

Voor de vrijdag kan ik het nog niet zien, maar dat kan morgen wel. Als het goed is tenminste.
Het is denk ik handig om zo snel mogelijk te reserveren, dan hebben we in ieder geval een datum.

Ik hoor het wel van jullie!
Groeten, jullie coach!

Is 't de 19e ook niet verkiezingshv?
en staat die senaat al vast? Of zijn er nog lui tegen?

Als 't idd dan verkiezingshv is (om ff de link met dit topic te maken), dan probeer ik ook ff langs te komen met volleybal (probeer k ff 2 daagjes (do en vr)) groningen te plannen.

Anders heb ik helemaal niet getraind met het team :shock: :!:

Heb je trouwens al wat meer info over 't powerpuffGirlsteam?

jepz dan ist helemaal HV!
Tof! dan kunnen we morgen even kijken hoe vrij vrijdag is...

ma zou ik kunnen
do kan ik niet
vr zou ik wel weer kunnen

ma kan ik, do ook en vrijdag niet.

oke volgende week vrijdag zouden we van 14.00-16.00 kunnen spelen, moeten we wel snel reserveren..
Animi?

Count me in...

Eenmaal animo voor mij.

ben erbij

Ik ook

kook

mooi dan ga ik wel even het eerste uur reserveren, ook voor donderdag maar doen? van 11.30-13.00??
Ik doe eerst wel even vrijdag...

oke vrijdag van 14.00-16.00 staat

dan ben ik dr ook

Ik ook! Als ik het niet vergeet!

deze vrijdag niets? vgl week ben ik onder voorbehoud bij.

Door een bijzondere speling van het lot ben ik er hoogstwaarschijnlijk volgende week ook bij!