fijn zo...
kwart voor 9 voor de gele dan maar?

priima

dan ben ik dr ook wel

top!

Mensen...ik moet jullie helaas in de steek laten!! Vanavond ben ik dr wederom niet!! De jumbo belde dat ze in grote nood zaten iemand te vinden die bananen kon vullen en paprika's kon sorteren!!! Tsja...wat zeg je dan in zo'n geval?? Ik heb maar ja gezegt! Succes iig!!

hola tot hoe laat werk jij wel niet? of ben jij zo'n forens die buiten de stad werkt...

ja pleaaaaaase? toe ah toe????? pleeeeeeeeeeease?????
Je moet wel komen hooorrr!

als dat nog niet duidelijk is...

Hen3!! schreef: De jumbo belde dat ze in grote nood zaten iemand te vinden die bananen kon vullen en paprika's kon sorteren!!!

Dat is misschien wel één van de raarste zinnen uit mijn top-7 van raarste zinnen die ik ooit gehoord heb.
Desalniettemin ben ik er vanavond gewoon bij.

haha...jp, en dat vind IK nou weer vreemd. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij die zin gehoord hebt. Waarschijnlijk heb je em gelezen ;-)

De Jumbo heeft werktijden tot 22.00 uur, en helaas val ik in de categorie werknemers die tot die onmenselijk wrede tijd door moeten werken!

ach he, maar als dat niet zo zou mogen zijn, dan kom je wel even he!

nou dat ging lekker! nu nog een keertje plannen voor volgende week ofzo, dat iedereen erbij is. Lijkt me leuk! Wie heeft er een voorkeur voor een dag/uur?

Er zijn niet zoveel gaatjes meer zag ik, maar wel komende maandag van 14.00-16.00. Aangezien ik dan weer helemaal beter ben en ik erg veel energie over heb, lijkt me dat wel wat. Zijn er meer die dan kunnen?

Ik heb dan college. Helaas.

's Middags kan ik ook niet, maar om 10:30 is er ook nog plek. Een uur in zaal 1 en een uur in zaal 4.
?

ik bijna tentamen. wo of vr ben ik er denk ik bij.

hmm tis al aardig bezet, vrijdag kan het van 13.00-16.00 iemand belangstelling? Ik kan dan wel denk ik... ff kijken [...] ja ik kan wel!

vrijdag is voor mij ook wel prima, maandag heb ik vast nog wel spierpijn :)

Ik kan helaas niet. Maar ik heb mijn training al weer gehad dit weekend. Gister heerlijk zitten rossen tegen Veracles :twisted:

En verloren zeker?