Hela hola, waar niemand op rekent, gebeurt dan toch zomaar: we zijn met een heren B team ingeloot voor het Paas Volleybal Toernooi. Je weet wel die oer-gereformeerde huwelijksmarkt voor tieners die (onder het mom van een volleybaltoernooi) jaarlijks plaatsvindt in Assen. Onze prioriteiten liggen natuurlijk op een ander vlak, namelijk winnen van de ATV en deelnemende zusjes uit den lande.
Hiervoor hebben we natuurlijk een retegoed team nodig. Exacte datum van het toernooi weet ik nog niet, maar reken op eind februari. Ik zal het zo snel mogelijk posten als ik het weet.
Denk je een lekker balletje mee te kunnen meppen? Geef je dan op door een mailtje te sturen naar h.praamstra@student.rug.nl of post in dit topic. Zo snel mogelijk zullen er dan trainingen volgen in de bekende zaaltjes van de Aclo.
Ik wil zeker meedoen. Eindelijk een keer niet vanaf de tribune het pvt beleven
Ik kan wel heel goed volleyballen op zich...
Is er ook een damesteam???
Hey, lijkt mij ook wel wat.
Volgens mij hebben we best veel mensen nodig; dus als je een beetje balgevoel hebt, en de regels begrijpt: opgeven ;).
Verder: wie willen we als kootsj?
Ik wil wel een keertje volleyballen, dan kijken jullie maar of ik het kan. Ik kan een beetje passen en heel hard rennen en duiken.
Ik wil ook wel meedoen. Ik kan ook heel hard rennen, passen kan ik niet, en smashen alleen als het net heel laag staat.
ik wil ook wel meedoen, gaat er vantevoren nog geoefend worden? kan ik misschien wel gebruiken, reflexen zijn een btje verroest ben ik bang :)
Dat weet ik niet, volgens mij regelt Liesbeth Slager dat. Maar ik weet niet zeker of ze een damesteam heeft opgegeven.
Er dient wel geoefend te worden, ik heb minstens twee ur training nodig om de basisvaardigheden weer enigszinds op aanvaardbaar niveau te krijgen.
OK, ik zal eens kijken of we voor vrijdag een zaaltje kunnen reserveren bij de Aclo. Ik stel voor rond een uurtje of 15, 16. Laat maar even weten of dit een goede tijd is.
ik wil ook wel meedoen! wanneer vindt het ook alweer precies plaats?
vorig jaar was het halverwege februari
viel toen vlak na falenteinVoorstel voor training aanstaande vrijdag: zaal 4 van 14:00-16:00. Ik zal hem morgen iig reserveren.
zal er zijn
Zaal 4 is gereserveerd voor vrijdag 14:00-16:00.
jo ik wil ook wel meedoen als jullie nog mensen nodig hebben, moet zeker wel nog een keer oefenen maar vrijdag kan ik niet :(
ik wil op zich ook wel meedoen. alleen em... wanneer is het precies. vaak toch in de voorjaarsvakantie toch?
Vrijdag kan ik alleen niet.
kzal m´n broer es vragen, die zit vast wel weer bij ROOFradio...
Staat dat niet op http://www.pvt-online.nl ?
edit:Ja. 16-19 februari
Dat is nog die van vorig jaar.
Vrijdag kan ik niet slaan, maar ik wil wel mee naar dat toernooitje. Kijken of ik naast een aantal punten nog een leuke deerne op de kop kan scoren.
Wordt er volgende week ook gebald?