+0
SJ
Ik vroeg me af waarom er nog geen officieel dartstopic is op het forum, en dat terwijl (bijna) elke andere hoogstaande sport wel deze eer heeft gekregen. En dat terwijl er een zinderend wereldkampioenschap bezig is waarin vele Nederlandse dartshelden te bewonderen zijn! Vanavond alleen al was er een bloedstollende partij op SBS met hierin onze enige echte Van Barneveld, die de partij naar zich toetrok door in de laatste set met 5-4 toe te slaan. In dit topic ruimte om met hem (of anderen) mee te leven tot aan de finale...
Ik volgde vroeger altijd de Embassy, wat later dus Lakeside was...
haha..
ja de meeste Nederlanders zijn inmiddels overgestapt naar de andere bond, wel jammer is dat.
Of die bonden moeten gewoon samen gaan...! De tradities van de BDO in stand houden, en het prijzengeld van de PDC...
Klopt, dat wil bijna iedereen wel.. alleen de bonden zelf hebben daar geen zin in..
9-darter, briljant!
Ja echt niet normaal hoe van Barneveld gooide! Op www.sbssport.nl is hij nu live te zien tijdens de halve finales. Alleen de server is een beetje overvol, kom er niet in...
Gewonnen dus van Wade... Morgen wacht Taylor...
taylor heeft dus gewonnen van king begrijp ik? naja we zullen zien
Ja, zoals verwacht vanavond de klassieker Taylor-Van Barneveld, dit keer ook live op tv vanavond vanaf 20:15!;) Ik ben benieuwd...
Nou dat was weer spannend hoor. 1 dingetje gewonnen en 7 verloren. Beetje jammer.
Taylor is een robot, slaat nergens op.
Tja, het lijkt wel of hij faalangst heeft als hij tegen Taylor op het podium staat.. echt jammer.
Zo slecht gooide hij niet hoor.
Niet heel slecht, maar de dubbels liepen niet als ze erin moesten.
Ik loer nu even naar Lakeside, maar het niveau vergeleken met Taylor en Barney is bedroevend. 6 pijlen voor toernooiwinst laten liggen en de ander op gelijke hoogte laten komen. Spannend is het dan weer wel.
Ik heb het niet gezien, maar Ted heeft gewonnen hoorde ik. Normaal kan die nauwelijks potten breken, maar ja alle toppers zijn daar verdwenen zoals gezegd..