Bofkont!

Mocht er vrijdag gebasketbald worden dan ben ik erbij. Alleen dan is iedereen zeker brak van soos c.q. onderweg naar huis om mee te helpen 't kalkoen te slachten en te braden?

ik kom ook wel ff zo

Peoples, het spijt me te moeten meedelen dat ik niet zal komen vanavond. Na 4 uur naar presentaties te hebben geluisterd en er zelf 3 min aan te hebben bijgedragen, is het nu te laat om nog optijd te komen. Zeker omdat ik nog een ACLO kaart zal moeten aanschaffen.

Veel plezier zometeen, volgende keer ben ik er gewoon bij.

Jongens, 't was leuk. Ik ben wel een klein beetje kapot nu.

Een beetje??? Ik ben gesloopt! Ik heb het idee dat mijn voetzolen nog in mijn schoenen zitten. Volgende week maar weer? Ik kan echter dinsdag en woensdag niet, donderdag kan ik er wel bij zijn. Normaal is alleen 's middags voor 16:00 een zaaltje te huren, dus zo'n ideale tijd als vanavond zullen we niet snel weer krijgen.

heerlijk :) ik heb hetzelfde gevoel (vooral van die voetzolen), maar toch erg geslaagd!
ik ben voor om het volgende week weer te doen. maakt mij niet uit wanneer!

keet schreef: Jongens...
ja het waren alleen maar jongens... het was leuk, ik kan voor donderdag denk ik inderdaad wel even een zaaltje reserveren, omdat het kerstvakantie is kan het weer prima op een ideale tijd... als het maar ergens tussen 13:00 - 20:00 uur is. Dus zeg het maar. Ik ben trouwens aan het einde alsnog maar ballen gaan gooien, het ging vanmiddag voor geen meter, nadat iedereen weg was heb ik nog maar mijn eigen straftraining gehouden en alsnog 50 ballen gegooid... dat gaat al weer een beetje beter, moet alleen nog een wat betere techniek aanleren :?

Hartelijk dank allemaal (Incl. Gio). Dit moet zeker veel vaker gaan gebeuren!

boeit me nix ik ben er volgende week ook gewoon bij als ik dan in de woorden van jackhals mn voetzolen uit mn schoenen heb weten te krijgen

ps ik ben idd ook gesloopt, kan niets meer...

Ik wil trouwens ook nog een keer, alleen maar ballen schieten een lay-upjes maken. Dat dribbelen en schieten ging gister helemaal nergens over...om over de conditie nog maar te zwijgen. Ik denk dat ik het record heb met kramp in de meeste spieren, zelfs daar, waar ik niet wist dat ik er spieren had.

Maar het was zeker mooi. En robbert, ga jij eens log en groot worden, je bent veel te snel en te spartelig.

Ik heb voor 42 euri het volgende balletje op het oog:

Jackhals schreef: En robbert, ga jij eens log en groot worden, je bent veel te snel en te spartelig.
Ik wilde altijd al gewoon een hele grote neger worden...(die over jou heen kan dunken) maar aangezien dat uhm niet meer gaat worden zal ik maar wat moeten oefenen op mijn schot Maar goed, hoe dan ook zal er weer een zaaltje geregeld worden... maar wanneer. Ik zie net dat donderdag (5e kerstdag) 29 december zaal 1 en 4 nog gewoon vrij zijn tussen 13:00 uur - 20:00 uur. Ik stel voor om een zaal te reserveren op 29 december van 16:00-18:00 ongeveer... Animo kom je ook? PS. prima balletje lijkt me jackhals en bij jou mogen er wel wat kilootjes af hoor... :wink:, wordt jij maar wat "sparteliger".

5e KERSTDAG, DONDERDAG 29 DECEMBER VAN 16:00 UUR TOT 17:00 UUR is geregeld
hopelijk dit keer zonder mensen die ons lastig komen vallen.

Robben schreef: 5e KERSTDAG, DONDERDAG 29 DECEMBER VAN 16:00 UUR TOT 17:00 UUR is geregeld hopelijk dit keer zonder mensen die ons lastig komen vallen.
Misschien ben ik een van die mensen ;) :twisted:. Ik sta niet voor niets in de poll van dit topic vermeld; en ben volgens mij dan wel in Groningen. Es kijken of ik een sportbroekje en basketbalschoenen van m'n pa kan lenen...

Als jackhals nou ff wat overtollige kilootjes naar robben laat transplanteren is dat probleem ook weer de wereld uit.

Helaas zit een partijtje basketbal op de 29e er voor mij niet in. Gelukkig kan ik wel een partijtje overslaan omdat ik volgens mij 1 van de weinige ben die wel een conditie van enig formaat heb :wink:

Dat balletje ziet er trouwens wel strak uit. Daar betaal ik (indien nodig) wel aan mee.

ik zal er wel weer bij zijn!

zullen we voor de teambuilding daarna met zn allen in het sportcafé gaan eten?

ik vind het prima, heb daar gister ook heerlijk gegeten.

Van diegenen die de volgende keer bij mij in het team zitten, zou ik het volgende willen vragen:

• via de grond passen (1 stuit)
  • überhaupt eens overspelen
  • niet een dribbel-act beginnen als er maar een halve vierkante meter is om te bewegen
  • een beetje ruimte in het spel houden (geen vijf teamspelers op een hoopje)
  • niet schieten als niemand de rebound-positie heeft
  • overzicht
  • een goede conditie, zodat je ook mee kan rennen bij de zoveelste counteraanval van de tegenstander
  • bij de eigen tegenspeler blijven
  • lengte

En van mijzelf vraag ik:

• hetzelfde

goeie tips, moet er nog een beetje inkomen