ik heb echt geen zin om er zoveel geld voor neer te leggen. Zovaak zal ik nou ook weer niet sporten...

@Sparrow: tja... gewoon blijven proberen hè?! :wink:

antwoord dan gewoon niet maurijn ;)

beste mensen,

het loopt alweer tegen het einde van het jaar en het wordt weer koud buiten.
om toch niet uitgezakt voor de open haard te hoeven zitten, bedacht ik het plan om weer eens te gaan basketballen. dit keer niet in de kou of in de stromende regen, maar in een knus verwarmd (hoop ik) zaaltje bij de aclo.
ik heb begrepen namelijk dat dat gewoon gratis is om te huren als iedereen een geACLOmatiseerde studentenkaart heeft. en volgens mij kan dat gewoon de eerste keer meteen voor je gedaan worden, toch?!
mijn vraag aan jullie: doe je mee en wanneer kan je?

ps. je hoeft niet te reageren als je niet wil, want daar schiet ik natuurlijk niks mee op!

IK ben voor, ik moet alleen nog wel een aclo kaart en ik weet op dit moment niet hoe deze maand financieel loopt ivm met allerlei kampen, weekendjes en feestdagen. Maar als jij een zaaltje regels sneak ik deze maand nog wel even mee naar binnen.

wil ook wel een keer mee doen

Iik ben ook 'in'.

Als ik mee naar binnen kan sneaken doe ik mee.

sneaken doen we niet aan... ik wil overtuigend 'ja' horen!
tis maar 40 euro voor een heel jaar hoor...

ja, maar dat moet je wel op dat moment in je zak hebben.

Je zorgt maar dat je er een op zak krijgt, ik wil nog een wedstrijd tegen/met jou spelen! ;)

verder hebben we iig Robben, Keet, Pytric en ik (toch?), dus wie doet nog meer mee?

Jackhals, verkoop gewoon al die shit van marktplaats, en koop een aclokaart.

Trouwens, met een beetje geluk bieden ze ze daar voor de helft van de prijs aan.

Ik heb ook wel zin om een balletje te gooien komende week!

Inderdaad, ik doe ook mee. Goed bezig Sparrow! Moeten we trouwens zelf een bal regelen? Heeft iemand een stoere Spalding thuis liggen?

ik heb even naar een paar fanatiekelingen een mailtje gestuurd wanneer een goede tijd (lees: genoeg animo) zou zijn om een zaaltje te huren. Maar als je geen mailtje hebt gehad, mag je natuurlijk wel aangeven -als je meedoet- wat jouw voorkeur is ;)

misschien maakt meijer hier wel een poll voor...

kgeef bij deze aan dat ik enorm veel voorkeur heb... goede tijd lijkt mij nog steeds een woensdag, donderdag dan wel vrijdagmiddag... blijkbaar voor een uur of 16:00 dus... een van voorgenoemde dagen van 14:00-16:00 uur?

Woensdag lijkt me wel ok liever niet op vrijdag. Maar vandaag kank niet

Woensdag komt mij vanaf volgende week ook goed uit.

woensdag vanaf 1600 uur dus?!

ff snel reageren: woensdag van 1700-1800? is dat wat?
ik snap die site niet helemaal, maar volgens mij is dat nog de enige mogelijkheid voor het eten...

komende week kan ik dan wel