Denk niet dat ik ooit een vent van 7'2 in het Noorderplantsoen zal tegenkomen. Helaas..
+0
Rolv
Ben ik bij, tot straks
+0
Harmen
Vanmiddag 4 uur basketballen @ Noorderplantsoen. Pytric en ik zullen er in ieder geval zijn. Who's in?
+0
Harmen
Xander en ik gaan een balletje gooien in het NP rond kwart voor 5. Wie doet er mee?
+0
HedGe
Ik ben daar wel bij.
+0
Paula Lunenborg
pytric schreef: Hee stelletje leipo's zorg dat je erbij bent, LeBolks gaat doen.
Ahhh jammer dat ik dat gemist heb!! Wanneer gaan jullie weer?
+0
Ferrum
Wanneer is Bolks 2meter25 geworden?
+0
Harmen
Dit kregen we hier even mee op OogTV. CU dus ook de partij van de basketballers! Als de ringen straks weer hangen in het NP maar weer eens een balletje gooien.
+0
Harmen
Wie is er morgenmiddag rond een uur of 4 te porren voor een potje basketbal in het NP?
+0
Ferrum
Ik, Moet wel niet al te laat gaan ivm koken voor een eetafspraak. Maar ik ben erbij. eindelijk :P
+0
Paula Lunenborg
Ik ben er wel bij denk ik, maar ik ga dan kijken.
+0
Ben
Harmen schreef: Wie is er morgenmiddag rond een uur of 4 te porren voor een potje basketbal in het NP?
Ik ben er dan wel bij om een paar balletjes op te werpen.
+0
Harmen
Paula Lunenborg schreef: Ik ben er wel bij denk ik, maar ik ga dan kijken.
't Lijkt er op dat je mee moet doen Paula.. Tenzij er nog andere mensen zijn die mee willen doen?
+0
AnnLou
Ik kom ook nog wel even langs, weet niet of ik mee doe hoor!
+0
Christine H
Wij hebben regio vergadering in het plantsoen, dan zijn jullie wel leuk uitzicht.
+0
Ferrum
Hoeveel mensen komen dan nu? Dan moet die vergadering ook maar even mee gaan doen,.. puntje voor op de agenda :)
+0
Ben
Wij,harmen en ik, komen iets later.
+0
Ferrum
Uuhm.. Wie heeft dan de bal? jullie toch? :P
+0
Ben
Berichten hebben ons bereikt vanuit verre oorden, dat basketbal vandaag helaas niet door kan gaan.
Ik ben ook dabei
Denk niet dat ik ooit een vent van 7'2 in het Noorderplantsoen zal tegenkomen. Helaas..
Ben ik bij, tot straks
Vanmiddag 4 uur basketballen @ Noorderplantsoen. Pytric en ik zullen er in ieder geval zijn. Who's in?
Xander en ik gaan een balletje gooien in het NP rond kwart voor 5. Wie doet er mee?
Ik ben daar wel bij.
Ahhh jammer dat ik dat gemist heb!! Wanneer gaan jullie weer?
Wanneer is Bolks 2meter25 geworden?
Dit kregen we hier even mee op OogTV. CU dus ook de partij van de basketballers! Als de ringen straks weer hangen in het NP maar weer eens een balletje gooien.
Wie is er morgenmiddag rond een uur of 4 te porren voor een potje basketbal in het NP?
Ik, Moet wel niet al te laat gaan ivm koken voor een eetafspraak. Maar ik ben erbij. eindelijk :P
Ik ben er wel bij denk ik, maar ik ga dan kijken.
Ik ben er dan wel bij om een paar balletjes op te werpen.
't Lijkt er op dat je mee moet doen Paula.. Tenzij er nog andere mensen zijn die mee willen doen?
Ik kom ook nog wel even langs, weet niet of ik mee doe hoor!
Wij hebben regio vergadering in het plantsoen, dan zijn jullie wel leuk uitzicht.
Hoeveel mensen komen dan nu? Dan moet die vergadering ook maar even mee gaan doen,.. puntje voor op de agenda :)
Wij,harmen en ik, komen iets later.
Uuhm.. Wie heeft dan de bal? jullie toch? :P
Berichten hebben ons bereikt vanuit verre oorden, dat basketbal vandaag helaas niet door kan gaan.