oh, ik was nog wel zo van plan even te komen kijken hoe jullie het met zijn 2en gingen doen.. ;)

Volgende keer zal ik proberen erbij te zijn, vanavond lukt helaas niet meer. Heb wel zin om weer es in het plantsoen te ballen.

Dit zie ik dan te laat.

Zijn er nog mensen die zin hebben om vanmiddag rond 4 uur te basketballen in het noorderplantsoen. Bolks en ik zijn er in ieder geval dus sluit maar aan.

Als jullie er rond een uurtje of 5 nog steeds zijn kom ik wel langs.

Ik gooi ook een balletje mee denk ik.

Veel te mooi weer om beetje thuis te zitten...

Waarom zijn er zo weinig mensen die met Michel en Bolks willen basketballen.

Ben schreef: Waarom zijn er zo weinig mensen die met Michel en Bolks willen basketballen.

Allemaal volleyballers?

Zijn jullie er nu nog?.. ok.. ik zie de nutteloosheid van deze post eigenlijk ook wel in. Ik bel wel even.

EDIT er wordt niet opgenomen, dus toch maar de post :)

Ben schreef: Waarom zijn er zo weinig mensen die met Michel en Bolks willen basketballen.

Haha, ik lees je post nu. De volgende keer met basketbal ben ik er sowieso bij!

En of het weer mag! De handschoenen zijn de kast weer in en daarom kan de bal weer fatsoenlijk gecontroleerd worden. Wie is er te porren voor een potje basketbal in de loop van volgende week? Heb gezien dat ze in het NP netjes hebben opgehangen. Een ringloos schot wordt nu dus ook in het NP beloond met het mooiste geluid wat er bestaat. Jason en ik zijn er in ieder geval, wie volgt?

Worden airballs ook beloond met een mooi geluidje? Ik ben er bij, net mijn handschoenen verstopt dus dat zou geen probleem moeten wezen.

Als het een beetje tactisch tussen de tentamens wordt gepland, wil ik een wel een balletje meegooien..

LeBron is dabei..

Vrijdagmiddag lijkt me uitermate geschikt. Tenzij het regent zoals nu, dat vind ik geen weer voor een blanke.

Half drie NP, wie doet mee?

• Ben
  • Pytric
  • Harmen

• Ben
  • Pytric
  • Harmen
  • Flip
  • LeBron

• Ben
  • Pytric
  • Harmen
  • Flippieb

Hee stelletje leipo's zorg dat je erbij bent, LeBolks gaat doen.