Morgen (vrijdag) 16.00 uur NP!
Uw laatste kans op buitenbasketbal. Zorg dat je erbij bent.

mensen die van plan zijn te komen: robben, catharina, pytric en ik.

Ik bel miss morgen nog ff wat rond of zo; 't is wel leuk om met een man of 6 tot 8 te zijn...

Hmmm, ik kijk wel even of het me lukt...

Heb wel zin, dus als ik kom, zien jullie me wel verschijnen!

Ha, eindelijk een kans: ik kom ook!

rolv is van de partij, waarschijnlijk weer voor beide kanten

denk toch van niet... Goed potje en goed weekend!

Mensen, bedankt hoor. Ik was al bijna vergeten hoe het voelde om gesport te hebben, maar ik weet het weer. En al zou ik het niet weten, mijn 8 vierkante centimeter -niet overdreven!- grote blaar zou me er wel aan herinneren...
Het was fijn.

P.S. de volgende keer maak ik 3 driepunters. Beloofd.

Jammer dat ik het gemist heb, maar ja, vrijdag golfdag!

OK.
Is 't volgende week sneeuw regen en onweer? Of een beetje same shit different package?

In dat geval kan er misschien nog wel een keer gepleinbasketbald worden.

Jackhals schreef: ... maar ja, vrijdag golfdag!
onzin, dat is woensdag. Maar ja ondanks alles (twas geen topsport), het was een prima weertje, lekker balletje, gezellig vrijdagmiddagje, animo bedankt he! sorry dit was Robbert

Inderdaad niet heel geweldig hoogstaand spel enzo, maar wel leuk en vooral warm. Als het zulk weer blijft ben ik voor volgende week weer!

als mijn blaren dan genezen zijn dan ben ik er..

zullen we het dan niet op vrijdag doen?

he, wordt het nog wat om es een keer in een zaaltje te gaan basketballen? Want het is wel weer gedaan met het mooie weer...
Ik heb even gekeken op de aclo-site, maar ik snap het niet helemaal... :P

Sparrow schreef: zullen we het dan niet op vrijdag doen?

helemaal mee eens, dan kan ik ook es meedoen.

Sparrow schreef: Ik heb even gekeken op de aclo-site, maar ik snap het niet helemaal...

helaas kan ik je niet helpen, want ik heb geen pas meer. maar meedoen kan altijd,ze controleren toch haast niet

En anders haal je maar een pas! Stelletje niet sportievelingen!

hoe kan je als niet RUG/hanze lid aan aclo komen dan????????

Algemene uur basketbal is maandag van 15.30-16.45 uur.

ja maar dat is niet erg cool, tenminste als je met GSV'ers wilt basketballen...

Eerst nog even iets over je vorige vraag of je ook lid kan worden als je niet meer studeert aan de RuG/Hanze:
Recht om een ACLO-sportbewijs voor €85,- te kopen hebben: Ex-studenten in het bezit van een collegekaart van de RUG of de HG van het vorige jaar.
Maar dat betekent dus wel dat je meer dan twee keer moet neerleggen en ik weet niet of je zo fanatiek wil sporten.

Maar je kunt dus ook gewoon in de vrije uren basketballen, maar dan moet je wel even aangeven welke dag en welk tijdstip (ongeveer) ivm het reserveren van een zaal.

ik heb met al deze reacties nog steeds geen antwoord op m'n vraag...