Een onderwerp gestart door Jackhals
ah jammer, ik moet werken!tof dat jullie lkkr gaan bbllen!
ik kom ook. hoelaat beginnen we nu?
Tegen 8 uur, ik kom zelf later weet niet hoe laat.
Kom er ook zo aan,
Zijn er nog liefhebbers voor een potje basketball vandaag? Even iets om in de stemming te komen:
uurtje of 5? dan doe ik mee!
Prima.. We willen hier graag alleen wel even de finish van de Tour zien, misschien dat het daardoor iets later wordt.. Ben komt dus ook..
Piet en Dick en heeel miss Karine willen ook mee. nieuwe tijd ongeveer 18:00 bij NP
Klinkt top, inderdaad wordt de tour nog even afgekeken. Om zes uur hebben we nog kans dat er een beetje ruimte in het NP is.
nou moet het wel droog blijven....
Waren 2 mooie potjes basketbal :) Ergens deze week nog een keertje?
Zijn er nog mensen die zin hebben om 6 uur te basketballen in NP? Eten van te voren is een must. Harmen en ik zijn erbij.
Niet allemaal tegelijk..
ik wil nu nog wel :P
Zijn er nog mensen die zin hebben om vanavond te basketballen om half 6? Na het basketballen was het plan om te gaan bbqen in de barkmolenstraat.
Pytje en ik doen mee
Dickmans ook trouwens, hoewel hij al een behoorlijk sportieve middag heeft aan zijn youtubefilmpjes te zien.
Zijn er nog mensen die morgen een balletje willen gooien?
Dik, Xander en Harmen (die doen dus al mee)
Wie spät?
Ben erbij.
Log in om te reageren
Word lid!
Inloggen geeft je toegang tot het forum
ah jammer, ik moet werken!tof dat jullie lkkr gaan bbllen!
ik kom ook. hoelaat beginnen we nu?
Tegen 8 uur, ik kom zelf later weet niet hoe laat.
Kom er ook zo aan,
Zijn er nog liefhebbers voor een potje basketball vandaag? Even iets om in de stemming te komen:
uurtje of 5? dan doe ik mee!
Prima.. We willen hier graag alleen wel even de finish van de Tour zien, misschien dat het daardoor iets later wordt.. Ben komt dus ook..
Piet en Dick en heeel miss Karine willen ook mee. nieuwe tijd ongeveer 18:00 bij NP
Klinkt top, inderdaad wordt de tour nog even afgekeken. Om zes uur hebben we nog kans dat er een beetje ruimte in het NP is.
nou moet het wel droog blijven....
Waren 2 mooie potjes basketbal :)
Ergens deze week nog een keertje?
Zijn er nog mensen die zin hebben om 6 uur te basketballen in NP?
Eten van te voren is een must.
Harmen en ik zijn erbij.
Niet allemaal tegelijk..
ik wil nu nog wel :P
Zijn er nog mensen die zin hebben om vanavond te basketballen om half 6? Na het basketballen was het plan om te gaan bbqen in de barkmolenstraat.
Pytje en ik doen mee
Dickmans ook trouwens, hoewel hij al een behoorlijk sportieve middag heeft aan zijn youtubefilmpjes te zien.
Zijn er nog mensen die morgen een balletje willen gooien?
Dik, Xander en Harmen (die doen dus al mee)
Wie spät?
Ben erbij.