Zo flexibel zit ik niet in mn tijd. Maar ik ga er vanaf nu zeker proberen regelmatig bij te zijn.

Tegen 4 uur gaan we die kant op dus als er nog mensen zijn die zich willen uitsloven in het noorderplantsoen, het kan.

Flip B doet ook meee..

haha, ben net een beetje hersteld van mijn speirtijd van afgelopen dinsdag..next time count me in!
oh ja dit is natuurlijk laura

Zijn er nog mensen die zin hebben om iets van half 5, 5 uur te gaan basketballen? David, Xander en ik doen mee wie meldt zich nog meer aan.

Wel zin, geen tijd, moet werken... Veel plezier!

wordt er nog gebald vandaag?

Ik kan opzich wel vanaf iets van half 5, weet niet wie er nog meer willen.

Ik kan helaas niet er moet gewerkt worden om 5 uur.

hmm, dan wachten we nog even af! ik weet ook niet of ik zo laat nog kan, maar ik doe m'n best! :P
om in de stemming te komen, een

Jah ik moet tot 4 uur werken dus eerder gaat hem voor mij niet worden. Dus we wachten nog even in spanning af :)

Ik heb wel zin, om 6 uur college maar alles daarvoor = prima!

Ik heb ook wel zin om mee te doen, ik kan vanaf drie uur.

Er wordt weer basketbal gespeeld in 't NP rond een uurtje of 5, just so you know.

We maken er 1930 van i.v.m. weersomstandigheden.

Suis et moi zijn er bij..

Ik ben er dan niet bij, maar wat zijn die weersomstandigheden dan? Je bedoelt dat je nog andere dingen moet doen?

Ik kan vanavond niet, maar juich het van harte toe dat er weer gebballd wordt! Veel plezier vanavond.

Als we tegen 9 uur gaan ben ik er wel bij denk ik. 9 uur is het nog licht wat koeler en waarschijnlijk wat rustiger in het NP.

Ik ben erbij.