Morgen basketballen in het Noorderplantsoen als het weer het een beetje toelaat. Verwachtingen zijn goed. Who's in?
Voorgestelde tijd half 5..
+0
Lucky
klinkt leuk, zal eens kijken of ik het red. Goed idee :)
+0
Laura
half 5 toch als ik Piet mag geloven. Ik ben erbij. zin in!
+0
Ben
Ik ben erbij.
+0
Harmen
Klopt.
De mensen die er hoogstwaarschijnlijk bij zijn: Laura, Klaasjan, Ben, Pytric, Gerjan en ik. Catharina komt misschien later nog.
Ik kan voor een bal zorgen, verder nog iemand?
+0
Xander
Ik ga enorm proberen er bij te zijn.
+0
Laura
zullen we gewoon om 5 uur doen? dan gaat mn docent ook niet raar kijken als ik eerder weg probeer te glippen en kan Keet gewoon meedoen ;)
als iemand een pompje meeneemt, neem ik mn bal ook mee.
+0
David
count me in.... :wink:
+0
Harmen
Laura ik denk dat we wel kunnen wachten tot 5 uur voordat we met een potje beginnen.. Hopelijk komt dat dan ook voor meer mensen goed uit.. Ik ben er sowieso al wel vanaf half 5.. Ballenpompje kan ik wel regelen;)
Over opkomst valt trouwens sowieso niet te klagen!: Laura, Klaasjan, Ben, Pytric, Gerjan, Dick de G., David, Catherina, (Xander) en ik
+0
keet
Vet mooi, zin om weer te bballen. Zal heel hard van m'n werk richting NP fietsen, ben er denk ik rond half6, dus verspil niet al je energie! Tot vanmiddag.
+0
Laura
joehoe, het weer is alsof het zo moest zijn!! zin in!
+0
Sanzo Panza
was het leuk?
+0
Laura
zo dat was rete tof! voor herhaling vatbaar! Piet, mn knie is paars.
+0
Ben
Gaat sowieso vaker gebeuren, was tof. Het is wel weer even inkomen hehe.
+0
Sparrow
mag ik volgende keer ook weer meedoen, of was ik te fanatiek...?
+0
Xander
Zolang je weer bij mij in het team zit vind ik het best.. het was leuk, zodra het zonnetje schijnt moeten we maar weer gaan.
+0
pytric
Laura schreef: zo dat was rete tof! voor herhaling vatbaar! Piet, mn knie is paars.
Wat beroerd, het lijkt me dan dat een update in de poll niet meer dan logisch is. Postma heeft een opvolger.
+0
Harmen
Volgens mij was Hermen net aan het solliciteren naar die eervolle vermelding;)
Sparrow schreef: mag ik volgende keer ook weer meedoen, of was ik te fanatiek...?
Wellicht dat een arbitrage commissie zich een keer over deze kwestie kan buigen?
Maar ik heb me met Hermen er bij alsnog prima vermaakt! Vaker doen..
+0
keet
Musch, je was te fanatiek en je mag wel weer meedoen. Het was heerlijk en frustrerend, oeioei, ik heb het al jaren niet meer gedaan en dat is te merken ook. Veel oefenen dus, wanneer weer?
+0
Harmen
Wij gaan nu weer even.. Ben, David en Harmen als iemand wil aansluiten prima.. Om half 5 zijn we er zeker wel..
Morgen basketballen in het Noorderplantsoen als het weer het een beetje toelaat. Verwachtingen zijn goed. Who's in?
Voorgestelde tijd half 5..
klinkt leuk, zal eens kijken of ik het red. Goed idee :)
half 5 toch als ik Piet mag geloven. Ik ben erbij. zin in!
Ik ben erbij.
Klopt.
De mensen die er hoogstwaarschijnlijk bij zijn: Laura, Klaasjan, Ben, Pytric, Gerjan en ik. Catharina komt misschien later nog.
Ik kan voor een bal zorgen, verder nog iemand?
Ik ga enorm proberen er bij te zijn.
zullen we gewoon om 5 uur doen? dan gaat mn docent ook niet raar kijken als ik eerder weg probeer te glippen en kan Keet gewoon meedoen ;)
als iemand een pompje meeneemt, neem ik mn bal ook mee.
count me in.... :wink:
Laura ik denk dat we wel kunnen wachten tot 5 uur voordat we met een potje beginnen.. Hopelijk komt dat dan ook voor meer mensen goed uit.. Ik ben er sowieso al wel vanaf half 5.. Ballenpompje kan ik wel regelen;)
Over opkomst valt trouwens sowieso niet te klagen!: Laura, Klaasjan, Ben, Pytric, Gerjan, Dick de G., David, Catherina, (Xander) en ik
Vet mooi, zin om weer te bballen. Zal heel hard van m'n werk richting NP fietsen, ben er denk ik rond half6, dus verspil niet al je energie! Tot vanmiddag.
joehoe, het weer is alsof het zo moest zijn!! zin in!
was het leuk?
zo dat was rete tof! voor herhaling vatbaar! Piet, mn knie is paars.
Gaat sowieso vaker gebeuren, was tof. Het is wel weer even inkomen hehe.
mag ik volgende keer ook weer meedoen, of was ik te fanatiek...?
Zolang je weer bij mij in het team zit vind ik het best.. het was leuk, zodra het zonnetje schijnt moeten we maar weer gaan.
Wat beroerd, het lijkt me dan dat een update in de poll niet meer dan logisch is. Postma heeft een opvolger.
Volgens mij was Hermen net aan het solliciteren naar die eervolle vermelding;)
Wellicht dat een arbitrage commissie zich een keer over deze kwestie kan buigen?
Maar ik heb me met Hermen er bij alsnog prima vermaakt! Vaker doen..
Musch, je was te fanatiek en je mag wel weer meedoen. Het was heerlijk en frustrerend, oeioei, ik heb het al jaren niet meer gedaan en dat is te merken ook. Veel oefenen dus, wanneer weer?
Wij gaan nu weer even.. Ben, David en Harmen als iemand wil aansluiten prima.. Om half 5 zijn we er zeker wel..