Hey! wie gaat er morgen mee basketballen?
19.45 in het noorderplantsoen. Hopelijk is het goede veld vrij.

Ik, Jorrick en Bianca hebben sowieso wel zin. We hebben dus nog iig een iemand nodig.

edit: Michael doet ook mee. uiteraard geldt hoe meer zielen, hoe meer vreugd...

misschien ik ook wel, maar dan sms of bel ik wel ff!

ik ben er niet bij ;). Goed dat dit topic nog leeft.

Zonde Meijert, aangezien de dies van CSFR vanavond door mijn neus geboord is, ben ik er wellicht bij.

Wie zijn Jorrick, Bianca en Michael in de vrede? Is dat in het kader van sporten met niet-GSV'ers ofzo, of ben je potentiele leden aan het scoren, Huub? Veel plezier in ieder geval, ik ben er voorlopig nog niet bij.

de GSV opkomst werd steeds lager, dus er doen ook wat andere mensen mee.
Het begon met mn oostenrijkse practicumpartner, die erg enthousiast was, aangezien ze dat, sinds ze hier was niet meer had gedaan. toen belde Jorrick, voormalig huisgenoot of ik vanavond zin had om langs te komen. uiteraard had ik daar wel zin in, maar na het basket bal. zegt ie heel verontwaardigd dat ie op basketbal gezeten heeft en graag meedoet. wist ik niet , erg leuk. huidige huisgenoot is micheal, die basketbal ook wel leuk vind. Tot vanavond!

o zo!

was t leuk? ik wil volgende keer graag meedoen als er allemaal van die fanatiekelingen zijn! en srry, 't liep gister dus allemaal beetje uit!
volgende week weer es?!

Ik zal het wekelijks blijven proberen, maar van de 12 potentiele basketballers op de GSV (in principe zijn het er 186 uiteraard, maar zo'n 12 mensen posten hier) was er gister maar een, namelijk ik.
Ik merk dat er wel animo is, het is blijkbaar meer een agenda gerelateerd probleem. Gelukkig kunnen we daar wat mee spelen. Mijn vraag aan jullie bij deze, is dus welke dag jullie het beste uitomt in de week. Misschien dat de opkomst iets hoger kan worden op andere dagen. Donderdag en woensdag kan niet altijd iedereen. Is maandag misschien een geschikte avond? Ik kan zelf in principe elke avond behalve woensdag. Dinsdag is ook niet erg handig.

Mij komt op schier heel goed uit.. Neem die bal even mee.

Ehm, nou het is niet echt zo dat ik 1 bepaalde avond niet kan. Bij mij fluctueerd dat ivm de energie die ik die dag heb om door te werken of niet. Vanavond heb ik iig vergadering, zoals vaker op maandag en donderdag...srry!

Dinsdag en donderdag zijn voor mij in feite onmogelijk. (Donderdag komt overigens vrij snel weer beschikbaar). Dus ik geef de voorkeur aan een maandag, danwel woensdag.

Ik kan tot eind juni niet. Drukdrukdruk. Tot die tijd hoeven jullie dus niet op mij te rekenen.

Ik denk dat maandag wel een geschikte dag is. Volgende week maandag, 19.30 noorderplantsoen, goede basketbalveld.

Zo, sleuren we dit geheel ook weer even uit de put der vergetelheid. Komende woensdag wordt er ge-b-balt in het Noorderplantsoen. Dat ging gisteren al heel leuk maar met wat weinig GSV'ers. Dus de 24e kun je in de herkansing, om een uurtje of 19:30. Kijk trouwens niet raar op als er een hiphoplocal met dito Karl Kani outfit meespeelt.

Bedoel je Klaas?

Goed idee overigens, al ben ik er niet. Laat de enkel-blessure gevoelige sporten de komende tijd zitten..

Grote kans dat ik erbij ben!

nee niet klaas!

Ik ben er weer bij. Maar die hiphoplocal met dito Karl Kani outfit had wel veel rebounds.

Ik ben er misschien ook bij. Moet werken tot uurtje of 7. Leuk!