Maar er kunnen nog meer mee doen. Misschien gaat iemand van mn studie ook nog mee spelen.
In het noorderplantsoen is wel een mooi basketbalveldje. Alleen even hopen dat het droog weer is donderdag.
+0
huubkant
Ik heb er al zin in, net als;
Fop
Gerjan
Laura
Bianca
Huub
Waar blijven de aanmeldingen van de vaste waarden, als Pytric, Hermen en Rolf? Of de rest van de GSV?
En Rolf, als je niet meedoet, kan ik dan je basketbal lenen? Hoeveel kostte die bal?
[klein]nu nog hopen op een zonnetje[/klein]
+0
pytric
Heb jij een studiegenoot die Bianca heet? Briljant. Wellicht ben ik erbij, het ligt er een beetje aan of en hoe ik de verjaardag van Bea overleef.
+0
Fop
Correctie: het is de verjaardag van Juliana. Gaat het nog door vanmiddag? Het zou trouwens wel leuk zijn als we met z'n zessen zijn, kunnen we drie tegen drie spelen.
+0
Laura
Ik ben er klaar voor ;)
en Hermen dan? doe ie mee?
+0
huubkant
Het gaat gewoon door (tenzij het weer enorm slecht wordt)
Fop
Gerjan
Laura
Bianca
Huub
komen sowieso, Rolf en Pytric misschien, dus er is een goede kans dat we met zn zessen zijn.
Hou er rekening mee dat er twee basketbalveldjes zijn in het noorderplantsoen. Het mooiste basketbal veldje is aan het eind van de nieuwe boteringe straat. Daar zitten we tenzij die bezet is, dan zitten we wat zuidwestelijker in het noorderplantsoen.
+0
huubkant
Dat was leuk; wat mij betreft wordt dat een wekelijks iets. Ik meld me af voor volgende week, dan kan ik helaas niet (alleen op maandag)
+0
Sparrow
gebeurt het nog?
+0
Laura
natuurlijk gebeurt het nog! waar was je vorige week? Het was tof! totdat het keihard ging onweren en regenen...
ohja, ik kan alleen morgen na 15:00
+0
Fop
Vanmiddag 15.00 uur noorderplantsoen, wie komen er allemaal?
+0
Sparrow
vorige week was ik lekker aant strand!
en srry van gister, tentamen!
+0
Laura
sorry, niet meer gezien.... volgende week weer??
+0
huubkant
Volgende week donderdag avond, 19.30, Noorderplantsoen
Wie heeft er zin? lekker voor soos nog even actief doen.
uiteraard met als enige voorwaarde dat het droog is.
+0
huubkant
niemand?
+0
Fop
MOrgen 19.30 uur kan ik wel. Als er genoeg deelnemers zijn doe ik mee.
15:00 is goed!
dis is laura btw
harstikke mooi;
Fop
Gerjan
Laura
Huub
Maar er kunnen nog meer mee doen. Misschien gaat iemand van mn studie ook nog mee spelen.
In het noorderplantsoen is wel een mooi basketbalveldje. Alleen even hopen dat het droog weer is donderdag.
Ik heb er al zin in, net als;
Fop
Gerjan
Laura
Bianca
Huub
Waar blijven de aanmeldingen van de vaste waarden, als Pytric, Hermen en Rolf? Of de rest van de GSV?
En Rolf, als je niet meedoet, kan ik dan je basketbal lenen? Hoeveel kostte die bal?
[klein]nu nog hopen op een zonnetje[/klein]
Heb jij een studiegenoot die Bianca heet? Briljant. Wellicht ben ik erbij, het ligt er een beetje aan of en hoe ik de verjaardag van Bea overleef.
Correctie: het is de verjaardag van Juliana. Gaat het nog door vanmiddag? Het zou trouwens wel leuk zijn als we met z'n zessen zijn, kunnen we drie tegen drie spelen.
Ik ben er klaar voor ;)
en Hermen dan? doe ie mee?
Het gaat gewoon door (tenzij het weer enorm slecht wordt)
Fop
Gerjan
Laura
Bianca
Huub
komen sowieso, Rolf en Pytric misschien, dus er is een goede kans dat we met zn zessen zijn.
Hou er rekening mee dat er twee basketbalveldjes zijn in het noorderplantsoen. Het mooiste basketbal veldje is aan het eind van de nieuwe boteringe straat. Daar zitten we tenzij die bezet is, dan zitten we wat zuidwestelijker in het noorderplantsoen.
Dat was leuk; wat mij betreft wordt dat een wekelijks iets. Ik meld me af voor volgende week, dan kan ik helaas niet (alleen op maandag)
gebeurt het nog?
natuurlijk gebeurt het nog! waar was je vorige week? Het was tof! totdat het keihard ging onweren en regenen...
ohja, ik kan alleen morgen na 15:00
Vanmiddag 15.00 uur noorderplantsoen, wie komen er allemaal?
vorige week was ik lekker aant strand!
en srry van gister, tentamen!
sorry, niet meer gezien.... volgende week weer??
Volgende week donderdag avond, 19.30, Noorderplantsoen
Wie heeft er zin? lekker voor soos nog even actief doen.
uiteraard met als enige voorwaarde dat het droog is.
niemand?
MOrgen 19.30 uur kan ik wel. Als er genoeg deelnemers zijn doe ik mee.
het loopt nog niet storm
En ik kan ook niet meedoen ivm training..
op zich kan ik wel dacht ik
Het wordt slecht weer aan het eind van de dag...