Ik ben er bij en volgens mij Keet en Frank ook. Animo zat dus.
+0
Rinze
Als het 16:00 is kom ik ook. Als het anders wordt bel me dan ff.
+0
keet
Wat nu, 16.00u of half??
+0
Carloz
half is mij wat te vroeg; maar eventueel kan dan een groepje inspelen?
En m.b.t. de mensen:
de volgenden kwamen (evt aanvullen of afstrepen): keet, pytic, ard, ik, meijer, machteld robben?
+0
Robbert
jep ik zal er zijn... ik weet ook niet meer wat voor een tijd, dus ik kom wel precies er tussenin... 15:45 uur. ow en Jil komt ook! Misschien kan iemand Hermen Musch nog even bellen... die wil ook zo graag en was al zo teleurgesteld dat hij met Groen geen team kon organiseren...
+0
Carloz
Ik bel hem wel ff...
+0
Feschbach
Ik ben er ook. Is het bij de soos of bij het NP?
+0
Rinze
sorry, ik had graag meegedaan, maar haak af. komt allemaal niet zo goed uit.
+0
Feschbach
das jammer. Weet je wel waar het is??
+0
Sparrow
Hmm, ik wil nog wel komen hoor, maar ik vraag me af hoeveel door de druppels niet meer gaan :P
+0
Feschbach
laat maar. ik weet het al
+0
Sparrow
Jongens, was weer supertof! Lekker nat ook :D
Ik weet niet wie wie heeft afgedroogd (vergeef me de woordspeling :roll: ), maar sowieso hardstikke leuk!
Volgende keer misschien wat meer positiespel en een zaaltje?
+0
Carloz
Ja 't was leuk!
Wel een beetje een linke glijbaan met die regen, maar toch lekker fanatiek kunnen ballen. Vaker doen wat mij betreft 8).
En natuurlijk moet 't nog een keer een 'echte confrontatie' worden tussen geel en oranje. Nu was er geen zuiver gele kleur te ontdekken aan de tegenstander; en bij ons miste bijv. de Jackhals; dus....->wordt vervolgd :!:
+0
Sparrow
he buurman, mag ik dan wel op z'n minst toeschouwer zijn ;)
+0
Feschbach
Scheidsrechter vind ik persoonlijk ook wel goed hoor. Doe je tenminste ook nog iets nuttigs;-)
+0
Ursa
Wat laf dan g*l er niet eens was. Ondertussen op soos een btje lijmen bij de Senaat: 'regio-gel-biedt-de-Senaat-een-meter-bier-aan-op-eigen-kosten' (Ja, het was weer een lamme bende)
+0
Rolv
En waar was jij dan!! Niet dat ik normaliter voor geel opkom ofzo, dat kan me geen achterwerk schelen. Maar jij hebt hier geen recht om kritiek te uiten.. dat Oranje wel met genoeg spelers komt.. alleen maar lof..
+0
Sparrow
Ben het helemaal met Rolf eens!
Trouwens...wanneer moet Donar weer thuis spelen? Ik zie het niet op de site...
+0
Robbert
niet vinden op de site???!!! en dan ... dan zie je dat ze aanstaande zaterdag tegen Weert (nummer laatst) mogen.
+0
Sparrow
ooow, als ze vooraan staan spelen ze thuis dus?! :D thx
Ik ben er bij en volgens mij Keet en Frank ook. Animo zat dus.
Als het 16:00 is kom ik ook. Als het anders wordt bel me dan ff.
Wat nu, 16.00u of half??
half is mij wat te vroeg; maar eventueel kan dan een groepje inspelen?
En m.b.t. de mensen:
de volgenden kwamen (evt aanvullen of afstrepen): keet, pytic, ard, ik, meijer, machteld robben?
jep ik zal er zijn... ik weet ook niet meer wat voor een tijd, dus ik kom wel precies er tussenin... 15:45 uur. ow en Jil komt ook! Misschien kan iemand Hermen Musch nog even bellen... die wil ook zo graag en was al zo teleurgesteld dat hij met Groen geen team kon organiseren...
Ik bel hem wel ff...
Ik ben er ook. Is het bij de soos of bij het NP?
sorry, ik had graag meegedaan, maar haak af. komt allemaal niet zo goed uit.
das jammer. Weet je wel waar het is??
Hmm, ik wil nog wel komen hoor, maar ik vraag me af hoeveel door de druppels niet meer gaan :P
laat maar. ik weet het al
Jongens, was weer supertof! Lekker nat ook :D
Ik weet niet wie wie heeft afgedroogd (vergeef me de woordspeling :roll: ), maar sowieso hardstikke leuk!
Volgende keer misschien wat meer positiespel en een zaaltje?
Ja 't was leuk!
Wel een beetje een linke glijbaan met die regen, maar toch lekker fanatiek kunnen ballen. Vaker doen wat mij betreft 8).
En natuurlijk moet 't nog een keer een 'echte confrontatie' worden tussen geel en oranje. Nu was er geen zuiver gele kleur te ontdekken aan de tegenstander; en bij ons miste bijv. de Jackhals; dus....->wordt vervolgd :!:
he buurman, mag ik dan wel op z'n minst toeschouwer zijn ;)
Scheidsrechter vind ik persoonlijk ook wel goed hoor. Doe je tenminste ook nog iets nuttigs;-)
Wat laf dan g*l er niet eens was. Ondertussen op soos een btje lijmen bij de Senaat: 'regio-gel-biedt-de-Senaat-een-meter-bier-aan-op-eigen-kosten' (Ja, het was weer een lamme bende)
En waar was jij dan!! Niet dat ik normaliter voor geel opkom ofzo, dat kan me geen achterwerk schelen. Maar jij hebt hier geen recht om kritiek te uiten.. dat Oranje wel met genoeg spelers komt.. alleen maar lof..
Ben het helemaal met Rolf eens!
Trouwens...wanneer moet Donar weer thuis spelen? Ik zie het niet op de site...
niet vinden op de site???!!! en dan ... dan zie je dat ze aanstaande zaterdag tegen Weert (nummer laatst) mogen.
ooow, als ze vooraan staan spelen ze thuis dus?! :D thx