Blocks, steals, homo-handjes, zwakke plekken, ik leer elke keer meer!
Het was lekker.
Nooit geweten dat die Pytrick (broer van Hat) zo met die bal kan goochelen.

woeeh, tis lekker weer! wanneer wordt er gebasketbald? het kan prima 's avonds buiten! :)

Ja!

vanavond nog? wie wat waar?

ok ok, vanmiddag dan?
plaats en tijd?

edit (21.24): ok, nu dus in het NP

vanavond weer? laten we zeggen uurtje of 8?

Hmm ga ik ff over nadenken

denk es wat sneller, aap! tis al 8 uur geweest!

Allemachies, dit topic heeft gewoon een half jaar een beetje staan koukleumen in de ijskast. Hoog tijd om er weer eens een afspraakje op te gooien. Dinsdag de 15e van 1400 tot 1500 plus een beetje uitloop. Eventueel kan iemand nog van 1300 tot 1400 reserveren, alles in zaaltje vier. Ik verwacht minimaal 4 tegen 4 te kunnen spelen, dus schroom niet jezelf op te geven.

wat zei ik nou?!! 's avonds wil ik!!

Wat ben jij ook een naieve jongen. 's Avonds is het allemaal volgepland met a-relaxte volleybalclubjes. Gewoon even een pauze houden. Volgende keer proberen we het gewon opnieuw. Als volgende keer weer een half jaar duurt gaan we gewoon lekker buiten trouwens.

mag ik je er even op wijzen dat het nog niet gereserveerd is?! maar goed, ik hou wel ff pauze dan..! zijn er ook eerste of tweedejaars die basketballers zijn?
btw. waarom doen we niet vanaf 12 uur? vind ik een mooiere tijd om pauze te houden!

Hmm ik had nog niet bevestigd.. nu wel gebeurt. En jij moet niet zo zeuren Musje.

Die pytric kun je niet vaak op slechte ideeën betrappen, zo ook nu niet.

Ik ben zeker van de partij als er weer regelmatig gebbt wordt, alleen die uurtjes overdag trek ik heel slecht tijdens mijn non-stop-studiedagen. Dus als er 's avonds laat (vanaf 21u) gespeelt gaat worden doe ik mee!

Ik ga mn schoenen alvast onder het stof vandaan halen.

ben helemaal mee eens! als het 's avond is, doe ik mee!

Ik ga ook graag mee een balletje gooien, maar of dat kan op de nu al ingeplande tijd weet ik nog niet. Zit wel met een tentamen de volgende dag...

ik doe mee

mensen, het kan dus helemaal niet 's avonds! daar hebben pytric en ik het al over gehad! dus jullie komen maar mooi allemaal 's middags! hoe laat is het nou? 2 of 12 uur?

btw...als ik het zo zie is zaal 4 nog steeds vrij hoor!

Dinsdag hoop ik bij te zijn, al is het studietechnisch niet gheel efficient inderdaad. Leuk! Zin!

Onder voorbehoud doe ik ook mee...