Dinsdag

Maandag of dinsdag voor 13u is prima. Met andere woorden, ik kan van 13-15 niet. Maargoed, van mij moet het niet afhangen, al heb ik wel heel erg veel zin om weer eens een keertje te ballen. Waar zijn alle andere enthousiastelingen?

Hier

woensdag is nog tot 15.30 vrij...

Het is inmiddels al ruim 18:30 geweest, dus wat wordt het? Ik kan nog steeds morgen, en niet woensdag. Het kan met dit weer ook wel buiten trouwens.

Donderdag 14:00 tot 15:00 is er een zaaltje gereserveerd, namelijk 4. Als er genoeg animo floreert kunnen we eventueel nog een uur ervoor of een half uur erna bij reserveren.

Ik moet om 14.30u werken en heb daarom de zaal ook voor 13-14 gereserveerd. Ben zo vrij geweest jouw studentnummer daarvoor als medegebruiker op te geven Pytric, dus nu moet je er ook wel zijn. Wie komen nog meer?

Ik ben er wel

als ik tijd heb kom ik ook wel :)

ik kom misschien ook wel

Fhhaak Huubs verjaardag vieren met zn aanverwanten en tot ver in de nacht bierspelletjes uitleggen kost meer dan je spreekwoordelijk lief is. Toch ben ik er bij, hoop ik, verwacht ik.

Ik kom wel, alleen weet ik nog niet hoe laat..

tot zo :D

Pytric komt iets later, hij heeft te lang lopen aankloten vanmorgen. Maar volgens de regel van Lubbers had hij al lang uit zijn bed moeten zijn.

ik kom niet meer, maar dat lezen jullie niet aangezien jullie al bezig zijn

Pytric is een lamme soepkip.
Deze donderdag in de herhaling danwel herkansing:

14:00 - 15:00, zaal 4

Bij deze meld ik me ook al vast voor de komende paar keren af, want die enkel van mij blijft maar niet genoeg genezen om op te sporten. Tijd voor de fysio denk ik.

JP. schreef: Pytric is een lamme soepkip.

Oee hit me were it hurts..

Maar ik ben erbij, als Juana Paul niet komt

ik denk dat ik me ook maar ff afmeld...

[edit] okee :) toch niet, thx voor alle ellebogen en knietjes, ik zie weer uit naar volgende keer! [/edit]

Heej ballenjongetjes en Juana Paul, jullie worden bedankt