laten we eens donderdag voor soos proberen, of vrijdagavond. overdag is afgelopen pogingen op niks uit gelopen. Overdag hoor je trouwens ook gewoon te studeren (vooral jij Pytric, of wil je teinmachinist worden?).

Nou met hun hyperselecte screening zal ik niet zeggen dat ik het ga halen, uiteraard ambieer ik het wel. Verder vind ik donderdag voor soos prima alleen tijdens het Lustrum moet ik eerst uurtjes slaap overal tussenin passen, daarna lekker ballen.

donderdag voor soos??? lijkt me een prima idee. ik kijk morgenavond op de aclo.nl. wie doet de 2e uur?................geen idee of het kan op zaterdag.............zie ik dan wel :P

Ik ben het ook helemaal met je eens Huub, dat zijn momenten waarop ik kan! Maar voor komende donderdag niet vergeten dat er toffe lustrumactiviteiten op het programma staan he?

komende donderdag is er alleen soos savonds, kan prima dus,
maar ik bedoel meer als een soort van vaste avond; we hebben een poos lang elke woensdag avond gebasketbalt. De opkomst was toen hoger dan de laatste paar pogingen overdag.

ik heb gekeken op de site, maar tis helemaal vol...............de hele week zo.............

Geliefde gemeente, vanaf donderdag ben ik weer helemaal van de partij en zal ik graag weer eens een balletje gooien in groepsverband. Als dit mooie weer een beetje aanhoud dat kunnen we natuurlijk ook buiten de aclo een balletje slingeren.

zeker, zeker.......ach het was vanmiddag zo lekker buiten :D

Wie doet mee woensdag van 11 tot 13???

17 oktober is hier voor het laatst gepost. Veel te lang geleden.

Ik heb daarom maar even gereserveerd. Volgende week vrijdag 21:00-22:00 zaal 4. Als iemand even van 22:00-23:00 wil reserveren, of het half uurtje ervoor. Dan kunnen we mooi anderhalf a twee uur basketballen.

Je hebt tegenwoordig om te reserveren 2 studentnummers nodig. Nog meer reden dus voor al die mensen die nu kaart nog niet hebben ge-aclotiveerd.

Wie hebben er allemaal zin om mee te doen?

Jaaa! Maar volgende week vrijdag hebben we een zusterfeest, dan is het misschien handiger om van 20-21 extra te reserveren? Als er nog meer mensen kunnen, wil ik dat wel doen.

haha, wil best maar dan moet ik mn hele BK overhalen. zitten namelijk bij mij met BK weekend............ :D

Ik ga dan sowieso ook. Lekker ballen heerlijk! Maar idd Keet slimmer om van 20 tot 21 te reserveren.

Shit, ik kan niet... Dan maar een volgende keer! Degene die wel gaan veel plezier!

waar zijn de tijden gebleven, dat we gewoon lekker door de week konden ballen?

Waarom uberhaupt op vrijdag??

Ik kan dr vrijdag waarschijnlijk wel zijn, maar liefst niet te laat. Moet nog een sooscieshift draaien op 't zusterfeest.

Als je graag een keer doordeweek wil ballen, dan moet je dat reserveren. Dat kan tegenwoordig 9 dagen van te voren. Voor nu gaan we eerst komende vrijdag aan de slag.

bij deze meld ik mij af voor vrijdag. kan maar op 1 plaats tegelijk aanwezig zijn. have fun en volgende keer ben ik erbij!!! :D

is het nou vanaaf van 21-22? ik ben er misschien wel bij, maar een uurtje is wel een beetje kort

Jep, vanavond. Een uurtje is volgens mij een heel goed begin!