Een onderwerp gestart door Jackhals
Is ook zo, moet het dus aan het begin van de middag.
Jammers!!! Dan volgende week donderdag maar....
Rinze schreef: Mijn voorkeur heeft woensdagavond (na 20:00) of donderdagmiddag.
Ongelovelijke aap! Die tijd zit dus altijd vol!
Zal ik de zaal reserveren voor donderdagmiddag of vrijdagmiddag?
edit: Laat maar, zit al vol.
Wie helpt me even herinneren om op tijd te reserveren?
Iemand zin om ipv te basketballen hard te lopen?
hee rinze! jij bent tenminste ermee bezig! :D ik ben het zelf ook een aantal keer vergeten...
maar goed, kan het niet volgende week woensdag vanaf 1300 ofzo?
Supergoed idee Musch! ik ben er. Kan alleen nog nie reserveren, heb nog geen acloshit
Ik schijn ook een keer mee te moeten stuiteren, en op zich lijkt dat me wel leuk. Ik ga dit in de gaten houden jongens en meisjes.
Ik heb gereserveerd.
Volgende week woensdag 11 oktober van 14:00 tot 15:00. kan iemand met een aclokaart het uur ervoor of het uur erna even reserveren?
ik ben er niet bij, veel plezier
Enorme flikker! gewoon komen!
Woensdag 11 oktober van 14:00 tot 15:00 gereserveerd.
Wie komt er allemaal?
Ik denk ik....
ik denk en ik weet dat ik dan in een RC zaal zit met Access voor mn neusje..............bleeeeeeeee
Ik kan helaas niet meer morgen. Als iemand nog steeds wil laat het dan hier even weten, anders trek ik de reservering in.
kan je niet? shit man! laat je de reservering wel staan? ik wil nog wel ff namelijk! wie doet er mee?
Aah, ik kan nooit op woensdag, mooi is dat! Wil niemand toevallig een keer op vrijdag?
Ah waarom ook niet? Tegenwoordig altijd in Groningen dus ook op vrijdag niks te doen...
Aaah dat was weer een fijn uurtje. Kheb me ook weer zo'n aclokaart laten aansmeren dus vanaf nu kan ik reserveren. Al animo voor volgende week?
Ja hierzo, op een goed tijdstip zou mooi zijn.
Ga jij maar lekker naar je constitutieborreltje jongen
Log in om te reageren
Word lid!
Inloggen geeft je toegang tot het forum
Is ook zo, moet het dus aan het begin van de middag.
Jammers!!! Dan volgende week donderdag maar....
Ongelovelijke aap! Die tijd zit dus altijd vol!
Zal ik de zaal reserveren voor donderdagmiddag of vrijdagmiddag?
edit: Laat maar, zit al vol.
Wie helpt me even herinneren om op tijd te reserveren?
Iemand zin om ipv te basketballen hard te lopen?
hee rinze! jij bent tenminste ermee bezig! :D
ik ben het zelf ook een aantal keer vergeten...
maar goed, kan het niet volgende week woensdag vanaf 1300 ofzo?
Supergoed idee Musch! ik ben er. Kan alleen nog nie reserveren, heb nog geen acloshit
Ik schijn ook een keer mee te moeten stuiteren, en op zich lijkt dat me wel leuk. Ik ga dit in de gaten houden jongens en meisjes.
Ik heb gereserveerd.
Volgende week woensdag 11 oktober van 14:00 tot 15:00. kan iemand met een aclokaart het uur ervoor of het uur erna even reserveren?
ik ben er niet bij, veel plezier
Enorme flikker! gewoon komen!
Woensdag 11 oktober van 14:00 tot 15:00 gereserveerd.
Wie komt er allemaal?
Ik denk ik....
ik denk en ik weet dat ik dan in een RC zaal zit met Access voor mn neusje..............bleeeeeeeee
Ik kan helaas niet meer morgen. Als iemand nog steeds wil laat het dan hier even weten, anders trek ik de reservering in.
kan je niet?
shit man!
laat je de reservering wel staan?
ik wil nog wel ff namelijk!
wie doet er mee?
Aah, ik kan nooit op woensdag, mooi is dat! Wil niemand toevallig een keer op vrijdag?
Ah waarom ook niet? Tegenwoordig altijd in Groningen dus ook op vrijdag niks te doen...
Aaah dat was weer een fijn uurtje. Kheb me ook weer zo'n aclokaart laten aansmeren dus vanaf nu kan ik reserveren. Al animo voor volgende week?
Ja hierzo, op een goed tijdstip zou mooi zijn.
Ga jij maar lekker naar je constitutieborreltje jongen