Hm, ik kan niet, maar binnenkort weer lijkt me een goed idee!
+0
Sparrow
hmm, ik moet van robbert ook de soos schoonmaken, dus weet niet of het nog wat wordt... misschien vanavond...
+0
Jackhals
morgenavond basketballen, van 20:00 tot 22:00. Komen dus!
+0
Margreet
Tof! Ik kom.
+0
Cobie
Waar? Misschien ga ik ook een keertje langskomen ...
+0
Sparrow
woow, goed geregeld, ik dacht net op de fiets eraan of morgen nog vrij zou zijn!
misschien kom ik wel even!
+0
Jackhals
Haren???
+0
Rolv
Ik kan niet, sorry, andere keer beter..
+0
Rinze
Ik zal er zijn.
+0
Rolv
He mensen we worden laks! Het mag dan vakantie zijn, maar laten we wel blijven ballen!
Morgen of vanavond nog in het park oid? Ik heb geen internet, als er nog wat georganiseerd wordt, kan iemand me dan bellen :)
+0
keet
Shit. Gaat niet lukken nu, maar ik heb wel heel veel zin weer! Zijn er volgende week nog wat mensen in Groningen?
+0
Rolv
Ik ben er volgende week nog wel, dag maakt me niet uit, waar ook niet :D
+0
pytric
Heej ik ben er vanaf zaterdag weer, en dan heb ik zin. Hopenlijk zal mijn door de Turkse zon geteisterde lichaam het ook wel weer toelaten.
+0
Sparrow
Heey mensen! Ik zit hier beetje niks te doen! Hebben er mensen zin in om een balletje te gooien?
Of is er genoeg animo om vanavond een zaaltje te reserveren (van 7-9)?
+0
Sparrow
Vanavond, kwart over 8, NP! ik ga iig ff kijken of ik het nog kan!
edit: ok, maak er half 9 van!
+0
Rinze
Het mag weer.
Het eerste wat ik morgen ga doen is een een aclozaaltje reserveren voor vrijdag. De best beschikbare tijd is van ca 16:00 tot 19:00. Krijgen we in die uren genoeg mensen? Geef ff aan of je zin hebt en of je kunt.
Mocht je niet kunnen geef dan aan op wat voor tijdstip we volgens jou zouden moeten bblen.
+0
huubkant
ik heb wel zin, of ik kan weet ik nog niet, dat ligt aan hoe snel dingen gaan
+0
Rinze
16:00-17:00 is gereserveerd voor morgen. Wie doet 17:00-18:00?
Het gaat om zaal 4.
+0
Robbert
ik kan helaas niet, mijn duim is iets geblesseerd. Of ik moet toch mijn dribbel met links maar eens goed gaan oefenen...
het was idd prima te doen!
is er vanmiddag nog iemand in the mood?
Hm, ik kan niet, maar binnenkort weer lijkt me een goed idee!
hmm, ik moet van robbert ook de soos schoonmaken, dus weet niet of het nog wat wordt... misschien vanavond...
morgenavond basketballen, van 20:00 tot 22:00. Komen dus!
Tof! Ik kom.
Waar? Misschien ga ik ook een keertje langskomen ...
woow, goed geregeld, ik dacht net op de fiets eraan of morgen nog vrij zou zijn!
misschien kom ik wel even!
Haren???
Ik kan niet, sorry, andere keer beter..
Ik zal er zijn.
He mensen we worden laks! Het mag dan vakantie zijn, maar laten we wel blijven ballen!
Morgen of vanavond nog in het park oid? Ik heb geen internet, als er nog wat georganiseerd wordt, kan iemand me dan bellen :)
Shit. Gaat niet lukken nu, maar ik heb wel heel veel zin weer! Zijn er volgende week nog wat mensen in Groningen?
Ik ben er volgende week nog wel, dag maakt me niet uit, waar ook niet :D
Heej ik ben er vanaf zaterdag weer, en dan heb ik zin. Hopenlijk zal mijn door de Turkse zon geteisterde lichaam het ook wel weer toelaten.
Heey mensen! Ik zit hier beetje niks te doen! Hebben er mensen zin in om een balletje te gooien?
Of is er genoeg animo om vanavond een zaaltje te reserveren (van 7-9)?
Vanavond, kwart over 8, NP! ik ga iig ff kijken of ik het nog kan!
edit: ok, maak er half 9 van!
Het mag weer.
Het eerste wat ik morgen ga doen is een een aclozaaltje reserveren voor vrijdag. De best beschikbare tijd is van ca 16:00 tot 19:00. Krijgen we in die uren genoeg mensen? Geef ff aan of je zin hebt en of je kunt.
Mocht je niet kunnen geef dan aan op wat voor tijdstip we volgens jou zouden moeten bblen.
ik heb wel zin, of ik kan weet ik nog niet, dat ligt aan hoe snel dingen gaan
16:00-17:00 is gereserveerd voor morgen. Wie doet 17:00-18:00?
Het gaat om zaal 4.
ik kan helaas niet, mijn duim is iets geblesseerd. Of ik moet toch mijn dribbel met links maar eens goed gaan oefenen...