Shit, ik ben er niet bij vanavond, en 7 juni ook niet, dan is m'n lievelingszusje jarig. Weet niet eens meer hoe een basketbal eruit ziet...

Ik wil ook wel een balletje gooien vanavond, hou me op de hoogte.

ik wil ook wel, maar kunnen we niet gewoon binnen gaan ballen vanavond of is de zaal niet meer beschikbaar?

lieve meijer... het is wel duidelijk dat jij nooit je best doet om te reserveren :P, anders wist je de site wel te vinden en zag je dat het compleet vol zit ivm spelen!

komt er nog wel iemand zometeen?

ik hoop het voor je..........ik heb in ieder geval zin om te die bal weer eens aan te mogen raken..........ahhh de gedachte alleen al...........

Morgen weer! :D ik heb er zin in!

en om alvast in de stemming te komen:
, een mannetje van 1.70m... :|
(beetje slechte kwaliteit... maar ow, wat kan die vliegen!)

ik ben er morgen bij!

zou es tijd worden!

Hoe laat morgen en waar?>

lees die andere posts, lamme haas!!
morgen om 20.00 uur, zaal 4

meijer, ik verwacht jou kwart voor 8... training bedenken! :P

is goed

Ik ga om 20 uur tennissen, daarna kom ik wel even buurten op m'n gravelschoenen 8)

Kben er denk ik niet bij vanaaf, maar iig veel plezier

he zie jullie vanavond, zal voor mij een rustig avondje worden, weinig rennen. dit ivm mogelijke overbelasting op mijn linkerknie.

tot zo, oh en ik kom deze keer eens met de fiets, afterbball borrel bij jou musch?

wat is iedereen toch zielig...

basketbalmeisters, bedankt weer, het was veel te lang geleden, ga nu kijken of mijn ijsbeen nog werkt...

Fijne training gemist? Nog iemand voor N'plantsoen deze week?

was weer een lekkere training inderdaad met 6 man. Was wel weer effe wennen, wat was die bal zwaar en groot en hij stuiderde ook zo hoog, heerlijk. Uiteindelijk toch nog weer een beetje beter leren schieten, faken, screenen, blokken en blesseren.
deze week zie ik geen noorderplantsoen meer, ben ik bang. Volgende week staat een beetje in het teken van voetbal. Maar er moet wel weer regelmatiger gebbald worden, elke keer opnieuw inkomen is ook niet te best.

Robben schreef: b... ijsbeen ...

Sorry.

Ik moet zeggen dat ik al kapot was van het basketballen. Maar je fiets van de ACLO naar huis tillen is ook niet echt makkelijk. Ik denk dat ik daar meer kapot van ben dan van dat hele basketballen.