ik ben er waarschijnlijk niet bij

OiOiOi! lekker bezig Sparrow! Zo mag ik het zien.... Ik heb er weer bruut veel zin in

ik zal er ook weer bij zijn

Goed geregeld. Kan ik mooi ook nog een uurtje ballen:) Daar ben ik wel weer een keer aan toe.

jij moet naar een oranjeactiviteit jongen!

Volgens mij is hij dat ook van plan, de ondernemende knaap

onze voorzitter is nog niet zo goed in bijhouden van nieuws volgens mij:
20.00-23.00 basketbal morgen!

Ik heb minder goed nieuws: m'n enkel is nog steeds dik en pijnlijk, binnenkort toch maar eens langs de dokter. Ik ben heel erg bang dat dit wekenlang geen basketbal voor mij wordt. Bah. Veel plezier.

Jammer zeg, als ik ergens niet tegen kan dan is het een gekneusde enkel wel. Hopen voor je dat het mee valt. Je kan trouwens wel gaan oefenen op schieten :D

Vroeg naar bed het mag weer.
Natuurlijk mag in dit topic niet onvermeld blijven dat de Capitals vanavond de halve finale van de play-offs hebben bereikt door met 87-70 te winnen van Nijmegen en dat zij het nu mogen opnemen tegen de Demon 'Admirals', uit Amsterdam...

deze man scoorde overigens 36 punten!

Overigens zijn Eschbach, Meijer, Rolf en ik er gewoon bij morgen om 20:00 uur en zullen we na een uur vertrekken naar het lasergamen.

Admirals?
Ik ben er denk ik ook bij vanavond...

haha, was me niet eens opgevallen idd...
foutje robbie! heb je zin in monsterdrill ofzo, dat je american football en basketbal door elkaar haalt?! ;)

Ik laat vanavond toch maar schieten.

Leuke woordspeling :D

jij verspeelt vanavond helemaal niet!
waar is die teamgeest gebleven? :)

Laf hoor rinze, ik ben speciaal niet naar college geweest om vanaaf fit te zijn

Grapjas

Ik ben er met bballen helaas ook niet bij, dan ben ik aan het vergaderen met de Spac. Zo jammer om weer een keer bbal te missen, net nu het beter begon te gaan.

OK maar wie zijn er dan wel om 20 uur? Ik ga sowieso, misschien. Muz, Ezbach, Van 't Pytric, Mijer?

Sparrow schreef: foutje robbie! heb je zin in monsterdrill ofzo, dat je american football en basketbal door elkaar haalt?! ;)

Hm, volgens mij is dat mijn fout :oops:, maar dat neemt niet weg dat het superstoer is dat ze richting Amsterdam mogen!