ik weet het nog niet...heb vanavond ook dispuut :P

Ha, dat krijg je ervan als je een vrije dinsdagavond hebt..

De enige reden voor mij om er niet bij te zijn zal zijn dat Al-Qaeda een aanslag pleegt op het aclo-sportcentrum, verder kan niets mij tegenhouden.

Echt zo'n high-priority target....

oh ja, en als ze een vliegtuig op de Saffier gooien kom ik ook niet denk ik.

mmm, heel misschien kom ik vanavond ook maar es. Heb alleen totaal geen conditie meer en mag wel heel goed gaan warmlopen als ik kom :P. Heb trouwens geen aclo kaart. Is dat een groot probleem??

Oh, misschien ook wel een leuke: waar moet ik eventueel naar toe...;)

Oei dat zijn een hoop vragen.

1. Een goede conditie is niet vereist, tenminste als je niet luister naar dat gezanik van Hermen over suicides lopen

2. Een aclokaart is wel handig maar om hem zo laat in het jaar nog aan te schaffen is wat suf, je kunt het erop wagen maar je riskeert (klein kansje) een boete

3. Het is op het zernike in dat gebouw waar we altijd normale toetsen hebben (tennishal volgens mij maar dan in een andere zaal)

Ik ben er, jongelui.

bedankt pytric! Dat van de suicides lopen had ik niet eens gelezen;) Enig idee hoe hoog de eventuele boete is:P

Hmm nee maar zal wel aardig wat zijn, ik ben og nooit gecontroleeerd maar je moet het zelf weten...

nou ik kan je vertellen dat ik nog nog nooit gecontroleerd ben............de kans dat ze dat vanaf wel gaan doen is heel klein...........go for it!!!

ga jij weer eens een keer komen laura?

in tha house

ja zekers wel maar woensdagavond lukt gewoon meestal niet, overdag bevalt me beter maar jullie blijkbaar niet................ :P

Het was weer fijn vanavond, prima voorbereiding op de bata44race, lekker. Voor volgende week is weer dezelfde tijd en plaats gereserveerd. Helaas kunnen Rolf, Frank, Kees en ik niet omdat we dan gaan lasergamen.

Ik kan dan wel, dikke prima dus. Mensen bedankt was weer rlx

was er al gereserveerd?
ik heb namelijk net vanaf 20.00 (!) gereserveerd
dus ik verwacht laura en keet dan ook! :D

edit: lol, dat wordt dus 3 uur lang dikke pret ;)

20:00 uur kan ik ook nog wel een uurtje... daarna lasergamen!

Sparrow schreef: was er al gereserveerd? ik heb namelijk net vanaf 20.00 (!) gereserveerd dus ik verwacht laura en keet dan ook! :D edit: lol, dat wordt dus 3 uur lang dikke pret ;)

shit, shit en wel om 2 redenen:

1. heb net vanmiddag de andere kant verstandkiezen laten terkken en heb nu ongelooflijke pijn in mn mond :?

2. heb een belangrijke college van 7 tot 9 ( alhoewel ik niet weet of de pijn dan al voorbij is............)

snik...........snik..........

dan kom je daarna toch?