nou vooruit, ik heb toch maar gereserveerd voor morgen 21.30, aangezien niemand anders een voorstel deed... :D

dus voor de liefhebber: MORGEN 21.30 BASKETBAL!

en om te laten zien dat trampolines niet tof zijn:

Sparrow schreef: nou vooruit, ik heb toch maar gereserveerd voor morgen 21.30 (al staat t niet op de site aangegeven), aangezien niemand anders een voorstel deed... :D dus voor de liefhebber: MORGEN 21.30 BASKETBAL! en om te laten zien dat trampolines niet tof zijn:

Hier moeten ze echt NU een olympische sport van maken

Slamball baby! Als ze zo'n zaaltje fiksen bij de aclo, neem ik een aclokaart!

Sparrow schreef: dus voor de liefhebber: WOENSDAG 21.30 BASKETBAL!

Ik ben een enorme liefhebber, maar heb helaas al wat anders afgesproken.

ik ben er bij zoals het er nu naar uit ziet!

ah jammer, ik bedenk me net dat ik al een afspraak heb staan vanavond. Ik ben er dus niet bij :@

Reserveren jullie gelijk voor volgende week woensdagavond? Dan zet ik dat NU in mijn agenda.

Jammer. Ik heb ook een andere afspraak. Ik had er zin in. Oei oei oei. Wat had ik er zin in.

ik denk dat ik wel kom

goedzo

Ah shit, wel tof inderdaad, maar ik wil liever buiten!

Maar ik kom wel even als ik nog energie over heb.

IK ben er!

ik ook waarschijnlijk

jongens, dat was weer prima, had ik wel even nodig! Kijk nu alweer uit naar volgende keer! :D

Het was HEERLIJK mensen, idd uitkijken naar volgende keer!

Heb ik weer gemist :( Wanneer volgende week?

Dat was een rete goed avondje, mensen bedankt! Er is al gereserveerd voor volgende week, dus Rinze....!

@ Keet: Volgende week woensdag avond sowieso, als je zelf nog een ander tijdstip wilt reserveren dan is dat aan jou!

Is er al wat gereserveerd voor vanavond?

Volgens mij gewoon van half10 tot 11. Ik ben er helaas wederom niet bij, heb m'n enkel gekneusd (ik hoop dat-ie volgende week geslonken is) en een vergadering. Veel plezier!

vanavond gaat er zeker weer gebald worden en ik ga er zeker bij zijn.