keet schreef: Zijn er ook mensen voor een andere tijd? Ik wel namelijk.

Driewerf hoera voor keet!!!

Mijn kreet in bittere nood was blijkbaar niet aan dovemansoren gericht!

Met andere woorden: Ik ben ook voor een andere tijd.

doe een voorstel zou ik zeggen!
of reserveer wat ;)

reserveer dan gewoon zelf wat!

Ik weet niet of dit de geschikte plaats daarvoor is, maar bij gebrek aan een betere: the Capitals zijn klaar voor de play-offs, alles wijst erop!

Sparrow schreef: doe een voorstel zou ik zeggen! of reserveer wat ;)
Jackhals schreef: reserveer dan gewoon zelf wat!

Net alsof er veel mensen komen als bijna iedereen woensdagavond (=ook best relax) al komt.

Maar persoonlijk vind ik maandag(avond) wel een mooie dag/avond. Ik heb dan in ieder geval niets te doen.
Donderdag vind ik ook prima

moeten het dan vooral de avonden zijn?? ik vind middag/eind van de middag ook wel relax.................

over het algemeen kunnen er meer mensen op een avond, wat mij betreft is maandagavond prima.

dan haak ik af, ik blijf op de woensdag!

Maandag vind ik niks, we kunnen ook wat eerder op de woensdag gaan?

In dat geval woensdagmiddag (vanaf 1 uur). Dat deden we eerder ook en dat vind ik ook prima.

Het wordt wel dinsdag- of woensdagmorgen 10-12 of woensdagavond, gewone tijd. De rest is al vol.

dan graag dinsdag morgen als dat mag

dinsdagmorgen vind ik ook prima

Reserveer jij voor morgenochtend keet?

Morgen ben ik erbij.

ik kan dinsdag niet, woensdag wel, na mijn tentamen. Overigens kunnen we misschien ook wel een keertje weer buiten bballen, het is echt prima sportweer. Dan zitten we ook niet vast aan ACLO-tijden.

Ik kan woensdag niet, buiten is wat mij betreft prima alleen kunnen we dan nie met trampo klooien...

Even duidelijk: ik heb NIET gereserveerd, ik kan morgenvroeg namelijk zelf niet - gaf alleen even aan wat er nog vrij was. Sorry. Misschien is op dit moment woensdagmorgen een betere optie (of toch gewoon woensdagavond, zonder Eschbach en mij).

Wat mij betreft woensdagavond maar we moeten maar ff kijken, had meijer niet al gereserveerd vorige keer?

Jackhals schreef: nee vergeten

anders nog iets?